Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „digitální gramotnost“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(360)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
360
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
30
Další
Základní vzdělávání
13. 9. 2024
0x
352x
Tichomořský kruh ohně – tvorba a vyhodnocení tematické mapy
Aktivita je zaměřena na vizualizaci dat v podobě tematické mapy a následné zpracování vizualizovaných skutečností.
Základní vzdělávání
12. 9. 2024
0x
810x
Ohniska napětí Asie – tvorba kartogramu a tematické mapy
Aktivita je zaměřena na vizualizaci dat souvisejících s neklidnými regiony Asie, jako jsou výdaje na zbrojení či migrační koeficienty, a to v podobě kartogramu a tematické mapy.
Základní vzdělávání
2. 9. 2024
0x
544x
Slavné osobnosti z našeho města? Tvorba komiksu v PowerPointu
Znalost slavných osobností spojených s historií města, v němž se žáci vzdělávají, patří nejen k základnímu očekávanému přehledu, ale jde také o jeden z prvků místně zakotveného učení, který může…
Základní vzdělávání
30. 8. 2024
0x
537x
Jak vnímali kolonialismus?
Žáci pracují s obrazy jako s historickými prameny, z nichž odvozují vnímání kolonialismu evropskými velmocemi a využívají k analýze zdrojů virtuální nástěnku nebo grafický editor. Aktivitu je vhodné…
Základní vzdělávání
29. 8. 2024
0x
591x
Jak probíhala středověká bitva?
Středověk si většina lidí stále představuje jako věk temnoty a šedi, v němž každá bitva představovala ohromný masakr za účasti polonahých svalnatých mužů otáčejících se s mečem s téměř taneční…
Základní vzdělávání
28. 8. 2024
0x
610x
Jak hra zobrazuje Athény za Perikla?
I počítačové hry se stávají zajímavými a propracovanými zdroji poznání v hodinách dějepisu. Ač nám mnohdy organizační, finanční a technické podmínky neumožňují plné verze her nainstalovat, lze využít…
Základní vzdělávání
26. 8. 2024
0x
441x
Jak by vypadal panteon Krkonoš?
Většina z nás zná panteon Národního muzea nebo Slavín na Vyšehradském hřbitově a máme povědomí o tom, proč je důležité připomínat si významné osobnosti spojené s naší historií. Samotná otázka, kdo má…
Základní vzdělávání
23. 8. 2024
0x
409x
Devenez animateur radio! (A2)
Výuková aktivita přináší zajímavý způsob, jak v hodinách francouzštiny kreativně pracovat s reálným zpravodajstvím. Vycházet budeme ze zpráv ve zjednodušené francouzštině, které denně pro cizince…
Základní vzdělávání
22. 8. 2024
0x
413x
Fake news – Ça existe! (A1)
V této výukové aktivitě určené do hodin francouzského jazyka se zaměříme na rozvoj mediální gramotnosti. V úvodu hodiny zjistíme, co žáci vědí o tzv. falešných zprávách, vysvětlíme si pojem fake news…
Základní vzdělávání
20. 8. 2024
0x
357x
Osová souměrnost v programu Robocompass
Tato aktivita se zaměřuje na využití robotického programu Robocompass při zobrazení bodů prostřednictvím osové souměrnosti. Jednotlivé kroky konstrukcí lze v programu popisovat i slovně, což žákům…
Základní vzdělávání
16. 8. 2024
0x
381x
Online simulace starověké civilizace III. Jaký byl život egyptských farmářů?
Simulační hry žákům nabízí rozsáhlou paletu možností, jak se aktivně zapojit do poznávání minulosti. V rámci projektu Mused.com vznikly zatím tři betaverze simulačních her využívajících generativní…
Základní vzdělávání
15. 8. 2024
0x
400x
Online simulace starověké civilizace II. Jaký byl život na řeckém venkově?
Simulační hry žákům nabízí rozsáhlou paletu možností, jak se aktivně zapojit do poznávání minulosti. V rámci projektu Mused.com vznikly zatím tři betaverze simulačních her využívajících generativní…
Zobrazeno
12
z
360
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
30
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky