Stupeň vzdělávání: I. stupeň ZŠ (3. ročník)
Věková skupina: 8–9 let
Vzdělávací obor: člověk a jeho svět
Očekávané výstupy:
Výukové cíle:
Evokace (15 minut):
Uvědomění (30 minut)
Závěr (30 minut)
Metodická poznámka:
Digitální kompetence je rozvíjena, když:
Ověření ve výuce:
Aktivitu jsem ověřila ve třetím ročníku. Žáci již nějaké předchozí zkušenosti s virtuální prohlídkou měli z výuky, proto jim nedělalo problém otevření QR kódu ani „procházení se“ virtuální krajinou. Zaměřili jsme se tedy na nové téma a to bylo vyhledávání dodatečných informací, které žáky zajímaly. Zajímalo je například, kolik dní na poušti prší a co žije v jejich oblasti za živočichy.
Vzhledem k osvojování nové dovednosti vyhledávání nám aktivita opravdu zabrala 2 vyučovací hodiny.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025