Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Základní vzdělávání
13. 3. 2024 0x 470x
Mein Tagesablauf / Můj den
Výuková aktivita se zaměřuje na procvičení slovní zásoby tematického okruhu „Můj den“ s důrazem na užití časových údajů a upevnění větné stavby. Aktivita zahrnuje tvorbu fotografií a videí s cílem…
Gymnaziální vzdělávání
12. 3. 2024 0x 682x
Typická jídla německy mluvících zemí
Výuková aktivita se zaměřuje na procvičení slovní zásoby tematického okruhu „Jídlo“ s přesahem na zvyky německy mluvících zemí. Aktivita zahrnuje tvorbu myšlenkové mapy a fotokoláže s cílem podpořit…
Gymnaziální vzdělávání
10. 7. 2023 0x 1057x
Představování/ sich vorstellen
Výuková aktivita se zaměřuje na opakování základních frází a slovní zásobu, kterou může žák/žákyně použít při představování se v němčině. To znamená říci jméno, bydliště, věk, datum narození a…
Gymnaziální vzdělávání
5. 6. 2023 0x 1099x
Kapwing v hodinách němčiny aneb vytváříme video a učíme se nová slovíčka
Aktivita v pracovním listě je zaměřena na opakování slovní zásoby tematického celku cestování, je ji ale možné využít k opakování jakékoliv slovní zásoby. Žáci vytvářejí pomocí aplikace KAPWING …
Gymnaziální vzdělávání
21. 2. 2011 0x 24225x
Virtuální hospitace - Německý jazyk: Vánoce
Vyučovací hodina je zaměřena na rozvíjení produktivních řečových dovedností žáků. Ti ústně na základě dané osnovy sestavují krátké vypravování, ve kterém se zamýšlejí nad významem Vánoc a nad…
Gymnaziální vzdělávání
4. 1. 2011 0x 17037x
Zkušenosti s vedením žákovského portfolia v hodinách německého jazyka
Příspěvek shrnuje dosavadní zkušenosti s vedením žákovských portfolií. Zaměřuje se na konkrétní cíle, důvody pro zařazení EJP do vyučovacích hodin němčiny a na konkrétní realizaci portfolií.
Gymnaziální vzdělávání
25. 10. 2010 0x 24906x
Virtuální hospitace - Německý jazyk: Plány a sny
Úvodní motivační hodina k tématu Plány a sny s cílem nácviku dovednosti mluvení. Žáci pracující především ve skupinách si nejprve vytvoří hypotézy (seznamují se s podmiňovacím způsobem v němčině),…
Gymnaziální vzdělávání
26. 7. 2010 0x 19165x
Übungstypologie zum kommunikativen Unterricht (anhand eines Lesetextes)
Text z praxe ukazuje možnost, jak učitel na základě středně těžkého textu a jednotlivých cvičení může přivést žáky (úroveň B1) ke komunikaci. Žáci a žákyně se rychle orientují v krátkém autentickém…
Gymnaziální vzdělávání
30. 6. 2010 0x 11891x
Lesetraining kommunikativ
Téma „Jak číst a jaké strategie používat” bylo v odborné literatuře již několikrát zpracováno. Tento příspěvek se zaměřuje na propojení receptivních a produktivních dovedností v rámci čtení s…
Zobrazeno 9 z 9 položek