Žák/žákyně
ÚLOHA 1: „Bomba“ (5 minut)
ÚLOHA 2: „Jonas stellt sich vor“ (10 minut)
Opakování slovíček z minulé hodiny, která by měla být úvodní hodinou nového učiva – sich vorstellen.
Učitel rozdá žákům výukovou kartu, viz příloha.
ÚLOHA 3: „Das bin ich – To jsem já.“ (25 min)
Zde odkaz na webinář o aplikaci MIRO: Online interaktivní platforma Miro
Autor díla: Veronika Korbelová |
Autor díla: Veronika Korbelová |
ÚLOHA 4: „Něco nesedí!“
Na závěr učitel postupně promítne a pustí všechny nahrávky.
Žáci hledají v jejich obsahu to, co si spolužák o sobě vymyslel.
Učitel poté žáky vyzve, aby každý z nich odpověděl na dvě otázky:
Aktivitu lze odučit i jako práci ve dvojicích, v případě nedostatku PC ve třídě lze umístit dva žáky k jednomu počítači.
Doporučuji děti minimálně týden předem upozornit, že budou potřebovat fotografie své rodiny, místa bydliště nebo třeba svého narozeninového dortu.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.