Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Předškolní vzdělávání
16. 8. 2017 0x 13042x
Lesní mateřská škola
Lesní mateřské školy jsou dnes velmi populární, neboť si společnosti uvědomuje, že kontakt dítěte s přírodou je velice důležitý, přitom se dnešním dětem tohoto kontaktu moc nedostává. Většinu svého…
Základní vzdělávání
23. 11. 2015 0x 13027x
Zvuky kolem nás
Článek popisuje aktivitu zaměřenou na biologickou tematiku smyslových orgánů, konkrétně sluchu. Žáci v rámci aktivity využívají digitálních technologií ke sběru, zpracování a vyhodnocování dat o…
Základní vzdělávání
22. 1. 2015 0x 12015x
Mozek a smysly
Celá hodina probíhá metodou kritického myšlení. Žáci si zopakují a pochopí činnost a funkci mozku na příkladu srovnání s osobním počítačem (PC) a jeho periferiemi. Vědomosti si ověří a upevní úlohami…
Předškolní vzdělávání
21. 5. 2014 0x 12994x
Madlenka a brejličky
Článek uvádí inspirace pro práci s knihou Madlenka a brejličky, kterou je možné využít (nejen) v rámci inkluzivního vzdělávání. Prostřednictvím vyprávění je možné dětem zprostředkovat pocity dětí,…
Základní vzdělávání
2. 10. 2012 1x 17183x
Povídání a hry s českými příslovími
V textu je pět praktických ukázek, jak pracovat s jednotlivými českými příslovími pro děti ve věku 6 - 10 let. Celá publikace je zaměřena na přiblížení českých přísloví dětem zábavnou formou. Každé…
Gymnaziální vzdělávání
15. 9. 2010 0x 17044x
Virtuální hospitace - Výtvarný obor: Rituál
Žáci definují pojem rituál, vysvětlují jeho roli v životě člověka z hlediska historického i současného. Poté žáci realizují svůj vlastní rituál, např. formou výrazového tance. Tato virtuální…
Předškolní vzdělávání
13. 7. 2009 0x 15518x
Moje hračka
Námět je spojený s výročím založení školy. Děti se seznamují s tím, jak žily a vyrůstaly děti dříve a s jakými hračkami si hrály.
Základní vzdělávání
5. 3. 2009 4x 18260x
Staré časy bez techniky
Jednodenní celoškolní projekt pro rozvoj pěti smyslů uprostřed přírody.
Základní vzdělávání
15. 9. 2008 0x 14871x
Čich, chuť, hmat
V hodině strukturované podle E – U – R se žáci aktivně seznámí s procesy čichového, chuťového a hmatového vnímání.
Zobrazeno 9 z 9 položek