Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (69)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 69 položek
Speciální vzdělávání
3. 2. 2022 0x 540x
Bezpečnost a prevence rizika při práci s digitálními technologiemi na základní škole speciální (5. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
1. 2. 2022 0x 272x
Aplikovaná informatika – předmět speciálně pedagogické péče na základní škole speciální (4. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
27. 1. 2022 0x 1094x
Tematický plán předmětu Informatika na základní škole speciální (3. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
25. 1. 2022 0x 434x
Inspirativní učební osnovy Informatiky na základní škole speciální (2. díl, 2. část)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
20. 1. 2022 0x 711x
Inspirativní učební osnovy Informatiky na základní škole speciální (2. díl, 1. část)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
18. 1. 2022 0x 812x
Vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole speciální v době digitální (1. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Základní vzdělávání
20. 1. 2021 0x 2336x
Oživme městskou knihovnu pro 21. století (1. část) – Obecný popis projektu (žákovský projekt rozvíjející gramotnosti)
Projekt Oživme městskou knihovnu pro 21. století nabízí sérii výukových aktivit pro žáky 8. a 9. tříd. Cílem je, aby žáci získali zkušenost s realizací komplexního projektu a zároveň byl vytvořen…
Základní vzdělávání
5. 1. 2021 0x 1999x
Sleduješ? Tak se pohni!
Aktivita Sleduješ? Tak se pohni! je zaměřena na práci žáků v digitálním prostředí, konkrétně na úpravu videa. Žáky vede k zamyšlení se nad negativními vlivy moderních technologií a ke snaze na tom…
Základní vzdělávání
1. 12. 2020 0x 1789x
Ve spárech YouTube
U aktivity Ve spárech YouTube žáci pracují v digitálním prostředí, konkrétně se sociální sítí YouTube. Žáci se na základě aktivity snaží porozumět zákonitostem digitálního prostředí a jeho…
Základní vzdělávání
27. 2. 2019 1x 3585x
Využití IKT v hodinách chemie
V rámci laboratorních prací z předmětu chemie, prováděných žáky, jsou využívány i prostředky informačních a komunikačních technologií. Žáci v průběhu laboratorních prací, kromě podkladů v sešitě a…
Základní vzdělávání
28. 8. 2018 0x 2611x
Revize RVP v oblasti informatiky a informačních a komunikačních technologií
V průběhu čtrnácti let, kdy vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie (ICT) zůstávala jako jedna z mála v Rámcovém programu pro základní vzdělávání (RVP ZV) beze změny, se nashromáždilo…
Gymnaziální vzdělávání
20. 12. 2017 0x 4268x
Komunikace klient–server (CS Unplagged)
Článek popisuje možnou aktivitu v hodinách informační technologie a přibližuje výukovou aktivitu, která využívá metody CS Unpluged. Tato metoda se zaměřuje na vyučování počítačových technologií bez…
Zobrazeno 12 z 69 položek