Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „aplikace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (42)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 42 položek
Základní vzdělávání
3. 1. 2024 0x 801x
Moje škola
Úkolem žáků je pomocí aplikace „Strange Garden“ nafotit oblíbená místa ve škole / i školní pomůcky, popsat je a vytvořit na základě nafocených míst a předmětů prezentaci. Aktivita rozvíjí zábavnou…
Základní vzdělávání
6. 12. 2023 0x 1265x
Porovnávání půjček od bankovních a nebankovních společností pomocí aplikace Numbers
Cílem této aktivity je porovnání nabídek půjček od bank a nebankovních společností s využitím aplikace Numbers. Žáci budou pracovat s online kalkulačkami na půjčky u jednotlivých typů společností a…
Základní vzdělávání
5. 12. 2023 0x 821x
Práce s reálnými daty v tabulce a vytváření vlastních tabulek a grafů v aplikaci Numbers
Tato aktivita se zaměřuje na práci s daty v tabulce. Žáci pracují s reálnými daty ze statistik Českého statistického úřadu. Úkolem žáků je tyto informace analyzovat a následně vytvářet vlastní…
Základní vzdělávání
16. 10. 2023 2x 2322x
Přehled aplikací, které pomohou žákům rozvíjet prostorovou představivost v geometrii
Tento článek je zaměřený na rozvoj digitálních kompetencí u žáků na 2. stupni ZŠ skrze aplikace zaměřené na prostorovou představivost ve 2D a 3D prostoru. V tomto článku je zpracovaný stručný přehled…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 9. 2023 0x 1509x
Dánští učitelé zkoumají wellbeing žáků prostřednictvím technologií
Informace o tom, jak jsou v Dánsku využívány aplikace zkoumající wellbeing žáků z pohledu vzdělávacího procesu v souvislosti s právě probíhající integrací této problematiky do kurikula.
Základní vzdělávání
3. 4. 2023 0x 991x
Desmos
V článku představíme americkou webovou aplikaci Desmos, která bezplatně nabízí vzdělávací obsah v oblasti matematiky. Obsah zapadá do kurikula střední školy a druhého stupně základní školy. Na rozdíl…
Základní vzdělávání Spomocník
18. 1. 2023 1x 2775x
Od Inkscapu ke Canvě aneb ukázka posunu v digitálních kompetencích
Proč se stala Canva tak populární? Proč ji upřednostnit před jinými nástroji, jako jsou Inkscape nebo Adobe Illustrator? A jakým digitálním kompetencím nás může naučit?
Základní vzdělávání Spomocník
21. 12. 2022 0x 2236x
Aplikace roku pro hledání cesty k sobě navzájem
Jaká je vaše aplikace roku? Co jste se pomocí ní naučili? A proč by o ní měli vědět ostatní? Tyto otázky jsem položil svým žákům. A jak to celé dopadlo, se dočtete v tomto článku.
Gymnaziální vzdělávání
21. 12. 2021 0x 773x
Můj job: recenzent aplikací (verze pro gymnázia)
Aktivita Můj job: recenzent aplikací (verze pro gymnázia) navazuje na výukovou aktivitu vytvořenou pro základní vzdělávání a rozšiřuje ji pro využití v prostředí gymnázia, respektive střední školy.…
Gymnaziální vzdělávání
9. 12. 2021 0x 921x
Zapojení m-learningu do jazykového učení studentů gymnázií
Článek se zabývá problematikou microlearningu a jeho využitím ve výuce cizích jazyků. Informace o microlearningu jsou doplněny praktickými ukázkami a doporučenými aplikace, kterými se dosáhne vyšší…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 12. 2021 0x 1371x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání
7. 9. 2021 0x 4695x
Začínáme s převrácenou třídou
Cílem článku je seznámit pedagogy s modelem výuky převrácená třída a popsat stěžejní kroky k úspěšnému implementování tohoto modelu do výuky, zároveň ukázat tuto metodu ve výuce cizích jazyků.
Zobrazeno 12 z 42 položek