Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
předškolní vzdělávání
>
Dítě a jeho psychika
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast
Všechny
Dítě a jeho tělo
Dítě a jeho psychika
Dítě a ten druhý
Dítě a společnost
Dítě a svět
Vzdělávací obor
Všechny
Jazyk a řeč
Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace
Sebepojetí, city, vůle
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(373)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
373
položek
Zpět
1
...
27
28
29
30
31
32
Další
Předškolní vzdělávání
29. 5. 2006
0x
32263x
Pohádková zahrada
Naučit se vnímat řád světa a jeho přirozené změny, vyjadřovat své prožitky pomocí tvořivých činností.
Předškolní vzdělávání
29. 5. 2006
0x
23300x
Hrajeme si s modelínou
Příspěvek je metodickým návodem, jak pracovat s modelínou v mateřské škole. I když je zaměřen pouze na činnosti a cíle výtvarné výchovy, je zřejmé, že se v rámci motivace a navazujících doplňkových…
Předškolní vzdělávání
15. 5. 2006
3x
33106x
Proč se červen červená
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Děti se různorodými činnostmi učí vnímat svět, jeho rozmanitosti a odlišnosti a zároveň tak podporují svoji tvořivost a své praktické dovednosti.<br…
Předškolní vzdělávání
19. 4. 2006
0x
105663x
Vesmír
Motivací tohoto projektu byl velký zájem dětí o dané téma, hledání a kladení otázek, prohlížení encyklopedií, dětská zvídavost, touha poznat neznámé věci a prostředí.
Předškolní vzdělávání
18. 4. 2006
0x
36201x
Projekt
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Námět projektu vychází z témat ŠVP (Veselý Masopust) a zároveň z předcházejícího bloku v TVP ("Kdo, co, čím aneb práce dospělých"). Děti se…
Předškolní vzdělávání
24. 3. 2006
0x
34895x
Jak učit děti přednášet říkadla a básničky
V rámci studia vytvářejí studentky kombinované formy metodické řady k RVP PV, z nichž některé v literatuře scházejí. Představujeme Vám návrh tematické řady k rozvíjení řeči dítěte a zdokonalování…
Předškolní vzdělávání
14. 3. 2006
2x
37125x
Louka plná pohádek
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Tento tematický celek je motivován písničkami, jejichž obsah je základem pro činnosti dětí.<br /> <b>Očekávané výstupy:</b> Viz. každá tematická…
Předškolní vzdělávání
1. 3. 2006
0x
32831x
Didaktické hry v hudebních činnostech
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Program napomáhá dítěti rozvíjet myšlení, hudební schopnosti, podporuje dítě v osobitém projevu, hře s hudebním materiálem, v touze spoluvytvářet…
Předškolní vzdělávání
27. 1. 2006
0x
66693x
Náš táta šel na houby
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Motivací tohoto projektu byl nejen blízko dostupný les, ale i velká úroda hub. Společně s pohádkovým námětem měly děti možnost využívat svých smyslů…
Předškolní vzdělávání
9. 1. 2006
0x
64637x
Jak museli louskat ořechy
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Projekt je založen na prožitkovém učení, jsou proto volena témata dětem blízká, s možností pozorování, manipulace a experimentace. Motivace…
Předškolní vzdělávání
23. 12. 2005
0x
21437x
Vánoční svátky
V rámci logopedického programu se věnovat přípravě na vánoční svátky. Seznámit se s vánočními zvyky a tradicemi.
Předškolní vzdělávání
19. 12. 2005
0x
44714x
Program dopravní výchovy v mateřské škole
Projekt je zaměřen na výchovu dětí předškolního věku k bezpečnosti při silničním provozu.
Zobrazeno
12
z
373
položek
Zpět
1
...
27
28
29
30
31
32
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky