Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(117)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
117
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
10
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 9. 2019
0x
1978x
iPrázdniny jako model spolupráce učitelů
Zamyšlení nad významem naší prázdninové aktivity obohacující učitele, která byla realizována ve spolupráci Spomocníka s Elixírem do škol.
Předškolní vzdělávání
24. 9. 2019
0x
10346x
Rozvoj pozitivních vztahových relací mezi dětmi v mateřské škole
Článek nazvaný Rozvoj pozitivních vztahových relací mezi dětmi v mateřské škole se zaměřuje na rozvoj spolupráce, empatie a vzájemné poznávání dětí. První část článku se zabývá tématem mateřská…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 1. 2019
0x
2787x
Finské školství a ICT: 4. Spolupráce, podpora a profesní rozvoj učitelů
Čtvrtý díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 12. 2018
0x
2529x
Grafický editor Wixie
Představení vlastností a možnosti použití cloudového grafického editoru, který umožňuje bezplatné kreslení, a po zaplacení též sdílenou tvorbu nejen obrázků.
Základní vzdělávání
21. 11. 2018
0x
6783x
Rady a inspirace pro začínajícího učitele, který má asistenta pedagoga ve třídě
V této části textu se pokusím popsat samotný proces zavádění asistenta pedagoga do třídy s radami a komentáři pro usnadnění jeho zapojení a od počátku funkční spolupráce. Cílem je pomoci začínajícímu…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 9. 2017
0x
4244x
Mohou nás počítačové hry učit?
Zamyšlení nad tím, jak to dobré vzdělávací počítačové hry dělají, dokáží-li přispět ke zdokonalování schopností hráčů řešit problémy a, na rozdíl od tradiční výuky, hned tak neomrzí.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 5. 2017
15x
5113x
Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením
Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 4. 2017
3x
9294x
Tvořivé myšlení jako základ kompetencí pro 21. století
Zpráva o kurzu edX Design Thinking for Leading and Learning vedeném špičkovými odborníky MIT, jehož cílem bylo pomoci učitelům a vedoucím představitelům škol integrovat tvořivé myšlení do výuky.…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 1. 2017
7x
10408x
PISA 2018 a globální kompetence
Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 3. 2016
0x
3822x
Dovednosti propojeného světa
Ve 21. století dochází ke změně ve způsobech získávání informací a komunikace. Stále větší roli hraje internet, to klade nároky na změny v uvažování. Osobní přístup je stejně důležitý jako práce na…
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 3. 2016
4x
4257x
Vzdělávání v digitálním věku v rámci programu IVLP
Úvodní zpráva seriálu pojednávajícího o studijní cestě autora po USA v rámci programu IVLP s cílem poznávat tamní způsoby implementace vzdělávacích technologií a navazovat kontakty.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 9. 2015
5x
6264x
Přichází druhá počítačová revoluce
Zpráva o nejnovějším vývoji v oblasti umělé inteligence, která se dostává na úroveň, kdy bude schopna s lidmi spolupracovat. Tento vývoj přinese další revoluční změny na trhu práce a má vliv i na…
Zobrazeno
12
z
117
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
10
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky