Odborné články Články s klíčovým slovem „sebehodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
sebehodnocení
Články (78)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 78 položek
Odborné vzdělávání
22. 1. 2025 0x 389x

News from our school

Anotace: Žáci natočí ve skupinkách krátké video z prostředí školy ve zpravodajském stylu, kdy obsahem bude buď pravdivá, nebo vymyšlená událost. Video upraví v editačním programu dle vlastního výběru…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 11. 2020 1x 7536x

Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera

Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou…
Základní vzdělávání
6. 2. 2020 2x 10916x

Okamžitá zpětná vazba – nápady pro žákovskou samokontrolu

Učitel by měl žákům poskytovat při výuce co nejdříve zpětnou vazbu. Zvlášť, pokud se žáci „učí něco nového“, je žádoucí, aby měli k dispozici okamžitou kontrolu svého výkonu, jinak by mohlo dojít k…
Základní vzdělávání
5. 2. 2020 0x 3790x

Hodnocení v Mendelce

V příspěvku je představena sídlištní základní škola, která si klade jasnou vizi, k níž směřuje i díky propracovanému hodnoticímu systému, jehož nedílnou součástí je formativní hodnocení. Přínosné je…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 5324x

Hodnocení na montessori škole Duhovka – sběr dat a shrnutí

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 7193x

Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 5397x

Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 9. 2018 1x 30233x

Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu

Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na…
Základní vzdělávání
31. 1. 2018 0x 14823x

Co nevíme o ...?

Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě…
Základní vzdělávání
10. 4. 2014 0x 14849x

CLIL: Příprava jahodového koláče

Jak jednoduše žáky naučit porozumět psaným instrukcím, ještě k tomu v cizím jazyce? Motivací může být soutěž v pečení koláče, jež díky aktivnímu zapojení všech v týmové roli přinese sladkou odměnu.…
Základní vzdělávání
13. 3. 2014 0x 25186x

CLIL: Osová souměrnost

Tento článek integruje vzdělávací obsah oborů matematika a anglický jazyk a přináší téma Osové souměrnosti. V pořadí 8. výukový plán je zařazen do publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ…
Základní vzdělávání
26. 2. 2014 0x 14208x

Příklad dobré praxe CLIL - ZŠ Matice školské v Českých Budějovicích

Základní škola Matice školské v Českých Budějovicích dokončila v červnu 2012 projekt Propojení cizího jazyka a matematiky na základní škole. Řešení tohoto projektu bylo zahájeno v únoru 2010, projekt…
Zobrazeno 12 z 78 položek