NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Očekávaný výstup
Stupeň vzdělávání
Všechny
předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
gymnaziální vzdělávání
jazykové vzdělávání
základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Klíčová kompetence
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Neformální vzdělávání
Další
Průřezové téma
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Očekávaný výstup
uvědomovat si, že ne všichni lidé respektují pravidla chování, že se mohou chovat neočekávaně, proti pravidlům, a tím ohrožovat pohodu i bezpečí druhých; odmítat společensky nežádoucí chování (např. lež, nespravedlnost, ubližování, lhostejnost či agresivitu), chránit se před ním a v rámci svých možn
Články
(9)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
Předškolní vzdělávání
11. 4. 2018
0x
10947x
Jak kouzelník Žito potrestal nepoctivého hostinského
Dramatická lekce inspirovaná knihou Staré pověsti české.
Předškolní vzdělávání
18. 11. 2011
0x
23124x
Rozkvetlá Barborka
Předškolním dětem objasňujeme zajímavou tradici, která souvisí s přípravou očekávaných svátků Vánoc. Učíme se pojmenovávat a vyjasňovat si sociální chování.
Předškolní vzdělávání
2. 12. 2010
0x
20804x
3. „Justýna a lež“
Příspěvek se zaměřuje na mravní výchovu dětí. Učí děti rozlišovat, co je dobré a co špatné chování, vnímat rozdíl mezi pojmy pravda a lež. Vede k uvědomění si, že je lepší říci pravdu, než lhát a…
Předškolní vzdělávání
5. 1. 2010
0x
101355x
Z pohádky do pohádky
Všestranně zaměřený integrovaný blok v předškolním vzdělávání, při němž se děti, za doprovodu pohádkového skřítka Raráška, seznamují s klasickými pohádkami, získávají vztah k ústní slovesnosti,…
Předškolní vzdělávání
9. 12. 2009
0x
9277x
Předškolní děti a dodržování základních lidských práv
Praktická ukázka práce s předškolními dětmi v oblasti dodržování lidských práv.
Předškolní vzdělávání
12. 2. 2008
0x
26822x
Pravidla chování očima dětí
Příspěvek se věnuje pravidlům chování, která patří do každodenního života. Prostředí mateřské školy je pro děti nové, řád a pravidla jim dodávají pocit jistoty a bezpečí.
Předškolní vzdělávání
17. 9. 2007
0x
22362x
Hasiči v naší vesnici
Hlavním námětem tohoto příspěvku je návštěva hasičů v mateřské škole. Děti se seznámí s aktivitami, které hasiči vykonávají. Návštěvě hasičů předcházela motivace tématem, čím jsou naši rodiče, jaká…
Předškolní vzdělávání
7. 3. 2006
0x
77742x
Život u Eskymáků
Pomocí poznávání nového prostředí podněcujeme představivost, rozvíjíme fantazii a řeč dětí, ty mají možnost vyjádřit a pociťovat radost z vlastní tvůrčí činnosti. Hlavním cílem programu je…
Předškolní vzdělávání
1. 11. 2005
0x
14356x
Hrajeme si
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Tento integrovaný blok podporuje dítě ve vytváření her, přijímání a dodržování jejich pravidel, v hledání logických posloupností a souvislostí.<br /…
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025