Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 
Články (9812)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 9812 položek
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 31971x

Tvůrčí psaní

Proč má smysl učit žáky tvůrčímu psaní? Psaní je činnost směřující k tvorbě textů. Je to jedna ze základních zdatností, které žák dosáhne v průběhu školního vzdělávání. Školská výuka se ovšem…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 6098x

Tvůrčí semináře k hudebnímu oboru

* Reflexe hudební tvorby (teorie a kritika) * Tvořivé a experimentální činnosti * Multimediální projekty * Elektronická média v hudební tvorbě a komunikaci
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 5988x

Tvůrčí semináře k výtvarnému oboru

* Teorie a kritika současného uměleckého projevu * Experimentální etudy a cvičení vycházející z obsahových objevů uměleckých avantgard * Tvorba uměleckého projektu (experiment jako…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 19123x

Deskriptivní geometrie

Vzhledem k tomu, že RVP GV obsahuje pouze vzdělávací obsah povinný pro všechny žáky, je nabídka dalších vzdělávacích oborů umístěna na portál. Vzdělávací obsah těchto oborů bude (stejně jako pilotní…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 9815x

Dramatický obor

Vzhledem k tomu, že RVP GV obsahuje pouze vzdělávací obsah povinný pro všechny žáky, je nabídka dalších vzdělávacích oborů umístěna na portál. Vzdělávací obsah těchto oborů bude (stejně jako pilotní…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 17205x

Latinský jazyk

Vzhledem k tomu, že RVP GV obsahuje pouze vzdělávací obsah povinný pro všechny žáky, je nabídka dalších vzdělávacích oborů umístěna na portál. Vzdělávací obsah těchto oborů bude (stejně jako pilotní…
Základní vzdělávání
21. 10. 2005 0x 12829x

Pojetí výuky dějepisu v britském kurikulu

Příspěvek je vybranou kapitolou z britského kurikula.
Základní vzdělávání
21. 10. 2005 0x 9717x

Pojetí sociálních studií ve finském kurikulu pro základní vzdělávání

Překlad vybrané kapitoly finského kurikula <i>National Core Curriculum for Basic Education 2004</i>
Základní vzdělávání
20. 10. 2005 0x 10451x

Specifika tvorby ŠVP na málotřídních školách

Příspěvek postihuje rozdíly mezi tvorbou ŠVP na málotřídních a plně organizovaných školách.
Speciální vzdělávání
20. 10. 2005 0x 31400x

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy
Speciální vzdělávání
20. 10. 2005 0x 14617x

Text kapitoly č. 8 z RVP ZV

Za žáky se speciálními vzdělávacími potřebami jsou považováni žáci se zdravotním postižením (tělesným, zrakovým, sluchovým, mentálním, autismem, vadami řeči, souběžným postižením více vadami a…
Gymnaziální vzdělávání
20. 10. 2005 0x 11168x

Struktura ŠVP pro základní vzdělávání na nižších stupních víceletých gymnázií

Podle této struktury se vytváří ŠVP pro nižší stupně víceletých gymnázií, struktura pro čtyřletá gymnázia a pro vyšší stupeň víceletých gymnázií je obsažena v RVP GV. Víceletá gymnázia mají přitom…
Zobrazeno 12 z 9812 položek