NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(9756)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9756
položek
Zpět
1
...
746
747
748
749
750
751
...
813
Další
Základní vzdělávání
3. 11. 2006
0x
13722x
Jak začlenit literární tvorbu žáků do výuky dějepisu? Kronika stoleté války
Začlenění tvorby literárních útvarů do výuky dějepisu.
Základní vzdělávání
2. 11. 2006
0x
33737x
Novodobé otroctví
Druhy moderního otroctví a možnosti, jak tomuto jevu čelit. Uvedeny jsou i konkrétní příklady zneužitých lidí a žáci sami se mohou pokusit navrhnout řešení jejich situace.
Gymnaziální vzdělávání
2. 11. 2006
0x
12974x
Mozambik
Příspěvek představuje vzorovou hodinu (například Dějepisu, Občanského a společenskovědního základu) s uplatněním průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (VMEGS).…
Základní vzdělávání
2. 11. 2006
0x
8115x
Rozhovor s Ing. Martinem Klusáčkem
Rozhovor s personálním ředitelem firmy Huhtamaki ČR, a.s.
Základní vzdělávání
2. 11. 2006
0x
16394x
Trestní odpovědnost
Na základě dvou skutečných žádostí vězňů o milost, kterým by jinak hrozil trest smrti, se žáci rozhodují, komu a proč by milost umožnili. Současně si uvědomí, jak je z lidského hlediska takřka…
Základní vzdělávání
1. 11. 2006
1x
29361x
Zátiší jako vztah mezi objekty
Reflexe tvůrčí činnosti žáků založené na hledání osobitého přístupu k vnímání, tvorbě a interpretaci zátiší - výběr prostředí a objektů, hledání "obrazu" zátiší, uplatnění objektů v komunikaci,…
Základní vzdělávání
1. 11. 2006
1x
20481x
Barva, materiál a textura v oděvu
Příspěvek se zabývá využitím barvy při tvorbě oděvu jako prostředku komunikace ve veřejném prostoru a uplatněním materiálu a textury při stylizaci divadelní postavy. Součástí prezentace je i reflexe…
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 10. 2006
0x
2616x
Nadace MacArthura investuje 50 milionů do výzkumu vzdělávacích technologií
Nadace Johna D. a Catherine T. MacArthurových oznámila úmysl věnovat v příštích pěti letech 50 milionů dolarů na sérii výzkumů, jež budou zkoumat vliv digitálních médií na děti a na jejich schopnost…
Gymnaziální vzdělávání
30. 10. 2006
0x
11179x
Digitalizace
Princip přenosu informací pomocí elektrického signálu a rozdíl mezi přenosem digitálním a analogovým.
Gymnaziální vzdělávání
30. 10. 2006
0x
11606x
Několik pokusů s Teslovým transformátorem
Popis několika jednoduchých pokusů s Teslovým transformátorem.
Základní vzdělávání
30. 10. 2006
0x
41807x
Portfoliové hodnocení v domácím vzdělávání
Článek poskytuje informace o domácím vzdělávání, objasňuje a zpřesňuje pojmy s ním spojené, ale především se zabývá portfoliovým hodnocením - jeho formou a významem. Autorka svá tvrzení dokládá svou…
Základní vzdělávání
30. 10. 2006
0x
20562x
Proč jsou moře slaná?
Příspěvek přináší návod, jak jednoduše, ale účinně odpovědět žákům na některé základní otázky zemské hydrosféry - pomocí internetu či encyklopedie a pracovního listu, který žáci sami vyplňují.
Zobrazeno
12
z
9756
položek
Zpět
1
...
746
747
748
749
750
751
...
813
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025