Rámcový vzdělávací program pro základní a gymnaziální vzdělávání umožňuje propojení (integraci) vzdělávacího obsahu blízkých vzdělávacích oborů na úrovni tematických okruhů a dílčích témat. Základní podmínkou takového přístupu k funkční integraci je kvalifikovaný učitel.
Záměrem výše popsané integrace je, aby učitelé při tvorbě školního vzdělávacího programu (ŠVP) vzájemně spolupracovali, propojovali vhodná témata společná jednotlivým vzdělávacím oborům a posilovali nadpředmětový přístup ke vzdělání. V závěru tohoto textu jsou zmíněny nejčastější chyby v rozpracování vzdělávacího obsahu integrovaných tematických okruhů.
Praktické ukázky navazují na příspěvek Rozpracování vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví do ŠVP.
Chyby v rozpracování očekávaných výstupů z RVP ZV
Chyby v rozpracování učiva
Chyby v začlenění PT
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.