Odborné články Články s klíčovým slovem „reklama“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
reklama
Články (25)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 25 položek
Gymnaziální vzdělávání
17. 1. 2025 0x 281x

Werbung ist cool??!!

Výuková aktivita je zaměřena na rozvoj komunikativních dovedností a schopností tvorby textů v německém jazyce prostřednictvím práce s reklamními spoty a tvorbyou vlastního reklamního letáku a videa.…
Základní vzdělávání
2. 12. 2024 0x 1085x

Rozpoznat manipulativní komunikaci I. Upravené fotografie (Photoshop)

V publikaci Stanislava Štěpáníka a kolektivu Školní výpravy do krajiny češtiny (2020) nalezneme i řadu námětů pro výuku zaměřenou na sféru reklamní a mediální komunikace. Autoři vycházejí z…
Základní vzdělávání
29. 11. 2024 0x 537x

Rozpoznat manipulativní komunikaci II: Reklama

V publikaci Stanislava Štěpáníka a kolektivu Školní výpravy do krajiny češtiny (2020) nalezneme i řadu námětů pro výuku zaměřenou na sféru reklamní a mediální komunikace. Reklama podle autorů pro své…
Základní vzdělávání
13. 11. 2024 0x 789x

Energetické nápoje

Aktivita pro žáky zaměřená na téma zdraví, pomáhá žákům pochopit a bořit mýty k tématu energetických nápojů. Využívá digitální technologie k anonymnímu sdílení, vyhledávání informací a tvorbě…
Základní vzdělávání
27. 9. 2023 0x 4558x

Reklama a reklamní praktiky

Výuková aktivita vhodná do hodin češtiny, výchovy k občanství nebo mediální výchovy, obsahuje mnoho „reklamních triků“, které si žáci vyzkouší na vlastní kůži. Naučí se rozpoznávat manipulativní…
Základní vzdělávání
16. 5. 2022 1x 1503x

Nádech–výdech: Co se v Tělesné výchově naučíš, v „občance“ jako když najdeš

Příspěvek ze série Nádech–výdech sleduje vzdělávací obory Tělesná výchova a Výchova k občanství. Výukový námět propojuje svět reklamy a sportu, aby ukázal žákům různé mediální obrazy sportu a zároveň…
Gymnaziální vzdělávání
7. 2. 2022 0x 2721x

Jak se získávají naše preference? Strategie politického marketingu v digitálním prostředí

Aktivita přináší vhled do strategií politických marketérů v digitálním prostředí, a to na základě dat z Facebook Ad Library (knihovny reklam). Žáci analyzují vybrané placené reklamy s politickým…
Odborné vzdělávání
11. 11. 2021 0x 1459x

Co nebylo v učebnici (5. část) – S informacemi k lepšímu celoživotnímu učení pro věkovou kategorii žáků SŠ

Společný vzdělávací program učitelů a učících knihovníků v dílčích částech reflektuje téma informace a jejího významu v cestě žáka celoživotním učením.
Předškolní vzdělávání
7. 8. 2020 0x 11101x

TIO a reklama

Příběh nabízí zamyšlení nad tématem přílišného nakupování a důležitosti kamarádských vztahů, nad využíváním a hodnotou starých věcí, nad lákavými prostředky reklamy i nad ekologií v Robosvětě. …
Základní vzdělávání Spomocník
26. 9. 2013 3x 7741x

Disconnect aneb jak se odpojit

Článek analyzuje, jak weby využívají pluginů a reklamních prvků ke sledování uživatele, jeho zvyků a oblastí zájmu. Informuje o možnostech jak se tomuto sledování bránit.
Gymnaziální vzdělávání
28. 11. 2011 0x 11710x

Etika v komunikaci

Masová média jsou vlivnými nástroji komunikace a měla by proto dodržovat obecná etická pravidla. Největší sklon k manipulaci člověka se projevuje u reklamy. Média jsou na ní mnohdy finančně závislá.…
Neformální vzdělávání Spomocník
18. 7. 2011 0x 9421x

Gender v reklamě - naruby ;-)

Myslíte si, že dneska už se na muže i ženy dívá naše "osvícená" společnost prakticky stejně? Stejné možnosti, stejná práva, stejné povinnosti, stejné postavení v životě i společnosti? Následující…
Zobrazeno 12 z 25 položek