Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (170)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 170 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 11. 2023 0x 1302x
Nové pojetí ověřování výsledků učení podle Aurora Institute
Zpráva o studii amerického Aurora Institute popisující nové formy zaznamenávání výsledků studia od SŠ přes VŠ až k celoživotnímu včetně příkladů již existujících řešení.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2023 0x 3192x
Jak aplikovat AI při hodnocení výuky
Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Gymnaziální vzdělávání
11. 4. 2023 1x 4577x
ChatGPT ve školní praxi: nástroj pro učitelskou práci
ChatGPT se stal nesporným fenoménem, který plní stránky novin i veřejnou diskusi. Lze si přečíst texty o tom, jak umělá inteligence bude měnit charakter jednotlivých povolání nebo dílčích lidských…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 3. 2023 0x 1720x
Vzdělávací ekosystém podle Katji Schipperheijn
Zpráva o tom, jak definuje pojem „ekosystém“, včetně jeho významu pro školství, belgická odbornice na podnikové vzdělávání Katja Schipperheijn.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 10. 2022 0x 2173x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle Contact North
Zpráva o studii kanadské vzdělávací a výzkumné společnosti Contact North, která se zabývá budoucím vývojem vzdělávacích technologií.
Předškolní vzdělávání
6. 9. 2022 0x 2972x
Metodika pro podporu individualizace vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Představujeme vám metodický materiál, který může být inspirací v procesu pedagogického diagnostikování. Metodika se věnuje možnostem, podmínkám, kritériím, ukazatelům i výsledkům sledování a…
Základní vzdělávání Spomocník
28. 2. 2022 0x 1039x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání
31. 5. 2021 0x 2611x
Environmentální gramotnost žáků 2. stupně ZŠ
V letech 2019–2020 byl realizován reprezentativní národní výzkum environmentální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy. V textu jsou rámcově představeny klíčové výsledky výzkumu a doporučení pro…
Základní vzdělávání Spomocník
26. 4. 2021 0x 3023x
Role technologií při formativním hodnocení
Zamyšlení nad rolí technologií při formativním hodnocení žáků založené na vědeckém ověření skutečnosti, že každý má jiné vlastnosti i výchozí podmínky při učení. Sleduje využití technologií v rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 1. 2021 0x 3176x
Jak učit hybridně podle Wenmotha
Pohled novozélandského odborníka v oboru vzdělávacích technologií na to, jak by měla vypadat hybridní výuka, která se v důsledku pandemie stává běžnou ve školách na celém světě.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 12. 2020 0x 3215x
Na co nezapomenout při blogování s dětmi
Než se pustíme s dětmi do blogování, je třeba si rozmyslet několik podstatných detailů. Čemu věnovat pozornost nám poradí zejména Kathleen Morris a Richard Byrne.
Předškolní vzdělávání
10. 11. 2020 0x 12109x
S bacilem (virem) si poradíme
Příspěvek nabízí inspiraci, jak pomocí různorodých činností, společných diskuzí a tematických říkadel s dětmi sdílet a vyjadřovat zážitky z doby uzavření mateřské školy z důvodu epidemiologické…
Zobrazeno 12 z 170 položek