Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „dialog“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (17)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 17 položek
Gymnaziální vzdělávání
24. 3. 2022 0x 1090x
Chatboti jako vzdělávací nástroj: od frustrace k dobrému pocitu
Článek se věnuje problematice vývoje chatbotů. Nabízí základní typologii jejich edukační implementace a současně se soustředí na klíčovou část jejich návrhu, totiž na emoční design, který významným…
Základní vzdělávání
7. 3. 2022 0x 482x
Setkání s osobností: Václav Žmolík o mediální výchově a komunikačních dovednostech
Článek shrnuje stěžejní témata ze setkání s novinářem a moderátorem Václavem Žmolíkem, zasazená do kontextu proměn rozhlasu a televize od konce 20. století po současnost. Patří k nim: úloha mediální…
Gymnaziální vzdělávání
10. 12. 2020 0x 3195x
Chatbot jako učitelův pomocník (nejen do online výuky)
Chatbot je nesporně zajímavým tématem do hodin informatiky, ale třeba i češtiny nebo uměnovědných předmětů, ale současně může být zajímavým pomocníkem pro učitele, nejen v době covidu-19 a online…
Předškolní vzdělávání
25. 9. 2018 1x 28111x
Skřítek Podzimníček
V této lekci jsem využila našeho krásného podzimního období, které je plné barev, deště, větru a podzimních tvorečků. Hlavním hrdinou je skřítek Podzimníček, který nás lekcí provází jak dramatickými,…
Gymnaziální vzdělávání
9. 7. 2015 0x 7035x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
15. 6. 2015 0x 5650x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
3. 6. 2015 0x 6895x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Základní vzdělávání
6. 1. 2014 0x 15520x
CLIL: Práva spotřebitele
CLIL výukový plán integruje německý jazyk s výchovou k občanství na téma Práva spotřebitele.
Gymnaziální vzdělávání
15. 12. 2011 0x 13514x
Rozhovory s obrazy / Galerie jako otevřený prostor inspirace / Emilia Medková a Toyen
Tvůrčí dílny pro pedagogy v Moravské galerii v Brně jsou přímým a živým dialogem s originály uměleckých děl. Jednotlivá setkávání probíhají u vybraných děl ve stálých expozicích i aktuálních…
Gymnaziální vzdělávání
21. 9. 2011 0x 12688x
Rozhovory s obrazy/ Galerie jako otevřený prostor inspirace/ František Vízner a Otto Prutscher
Tvůrčí dílny pro pedagogy v Moravské galerii v Brně jsou přímým a živým dialogem s originály uměleckých děl. Jednotlivá setkávání probíhají u vybraných děl ve stálých expozicích i aktuálních…
Gymnaziální vzdělávání
3. 8. 2011 1x 14984x
Rozhovory s obrazy/galerie jako otevřený prostor inspirace/Otto Gutfreund a Emil Filla a Martin Vinazer
Tvůrčí dílny pro pedagogy v Moravské galerii v Brně jsou přímým a živým dialogem s originály uměleckých děl. Jednotlivá setkávání probíhají u vybraných děl ve stálých expozicích i aktuálních…
Speciální vzdělávání
15. 7. 2011 1x 23397x
Krmítko pro ptáčky
Článek nazvaný Krmítko pro ptáčky je ukázkou možného přístupu u dětí se zdravotním postižením. Aktivita proběhla v rámci dvouhodiny výtvarné výchovy, ale vzdělávací obsah se prolíná i do dalších…
Zobrazeno 12 z 17 položek