Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „British Council“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (15)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 15 položek
Základní vzdělávání
3. 6. 2019 0x 6363x
Významná výročí v roce 2019 – cizí jazyky: rozvoj anglického jazyka v České republice
Britské velvyslanectví zveřejnilo program aktivit, kterými chce připomenout sto let od svého otevření v Thunovském paláci v Praze.
Gymnaziální vzdělávání
29. 9. 2015 0x 7391x
Fáze 3 – My společně jako občané – 3. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Gymnaziální vzdělávání
22. 9. 2015 0x 9683x
Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Gymnaziální vzdělávání
16. 9. 2015 0x 6752x
Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Gymnaziální vzdělávání
9. 7. 2015 0x 9460x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
15. 6. 2015 0x 7377x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
3. 6. 2015 0x 9109x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
25. 5. 2015 0x 7328x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 3. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Gymnaziální vzdělávání
21. 5. 2015 0x 7884x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 2. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Gymnaziální vzdělávání
29. 4. 2015 2x 13983x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 1. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Gymnaziální vzdělávání
28. 4. 2015 0x 8313x
Úvod do programu Active Citizens – 3. část
Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým žáků se do projektu pustí. Nyní ji máte, a ať už se…
Gymnaziální vzdělávání
20. 4. 2015 0x 7636x
Úvod do programu Active Citizens - 2. část
Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým studentů se do projektu pustí. Nyní ji máte a ať už…
Zobrazeno 12 z 15 položek