Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Základní vzdělávání
>
Matematika a její aplikace
>
1. stupeň
>
Číslo a početní operace
>
1. období
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
2. stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Matematika a její aplikace
Tematický okruh
Všechny
Číslo a početní operace
Závislosti, vztahy a práce s daty
Geometrie v rovině a v prostoru
Nestandardní aplikační úlohy a problémy
Období
Všechny
1. období
2. období
Očekávaný výstup
Všechny
Používá přirozená čísla k modelování reálných situací, počítá předměty v daném souboru, vytváří soubory s daným počtem prvků
Čte, zapisuje a porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti
Užívá lineární uspořádání; zobrazí číslo na číselné ose
Provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými čísly
Řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje a modeluje osvojené početní operace
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(60)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
60
položek
Zpět
1
...
0
1
2
3
4
5
Další
Základní vzdělávání
4. 12. 2009
0x
23976x
Přírodní učebna – násobilka se zvířátky
Pomocí činnostního učení si žáci osvojí a procvičí násobilku na základě praktických příkladů z běžného života.
Základní vzdělávání
30. 7. 2009
0x
12551x
Počítáme v cizích jazycích
Žáci hádají, jakým jazykem jsou psány předčítané básně. Zaměřují se na číslovky od 1 do 5 a definují rozdíly mezi cizími slovy. Ve druhé fázi dle TPR žáci rozlišují jazyky příslušnými vlajkami států…
Základní vzdělávání
5. 11. 2008
0x
26439x
Učíme se s pohádkou – Zlatovláska
Příspěvek nabízí možnost, jak prožít „pohádkový den“ v první třídě.
Základní vzdělávání
23. 4. 2008
1x
31341x
Příklady snadno a rychle
Jak si vytvořit materiál k procvičování základních matematických operací „kliknutím na jednu klávesu“.
Základní vzdělávání
11. 4. 2008
0x
16856x
Využití loupežníků v matematice
Příspěvek poradí, jak žáky získat pro některé neatraktivní početní úkony díky oblíbené postavě loupežníka, s možností dramatizace, využití fantazie a rozvoje sociálních dovedností.
Základní vzdělávání
4. 3. 2008
0x
15680x
Desetinná čísla kolem nás
Příspěvek popisuje aktivitu, při které si žáci uvědomí význam desetinných čísel a procvičí si početní operace s nimi.
Základní vzdělávání
23. 1. 2008
0x
12459x
Matematické hry s podílem náhody
Příspěvek obsahuje náměty na dvě didaktické hry, využitelné ve výuce matematiky na 1. stupni. Ve druhé části příspěvku jsou popsány úvahy autorky o didaktických hrách, jak je do výuky zařazovat a jak…
Základní vzdělávání
23. 1. 2008
0x
10849x
Jak nás inspirovaly čtverečky
Příspěvek obsahuje zajímavé nápady, jak obohatit výuku aritmetiky na 1. stupni.
Základní vzdělávání
21. 1. 2008
0x
16977x
Montessori: Náměty pro matematiku
V příspěvku naleznete dva inspirativní náměty, jak zatraktivnit výuku matematiky na 1. stupni. Uváděné aktivity jsou zaměřené na procvičování číslic i jednoduchých početních operací a na měření délky…
Základní vzdělávání
20. 6. 2007
0x
24173x
Pohybem k většímu zájmu o matematiku
Příspěvek se věnuje využití tělesného pohybu v hodinách matematiky způsobem, který žákům umožní se v rámci výuky protáhnout, projít a částečně odreagovat, přičemž se vzdělávací proces nepřeruší. Pro…
Základní vzdělávání
29. 1. 2007
0x
29920x
Tvořivá škola - Početní divadélko
Informace o didaktické pomůcce Početní divadélko vytvořené pro začátky činnostního učení v matematice.
Základní vzdělávání
15. 11. 2006
0x
29057x
Tvořivá škola - přípravná početní cvičení
Informace o významu tvz. předpočtářského období, charakteristika základních didaktických metod a postupů činnostního učení.
Zobrazeno
12
z
60
položek
Zpět
1
...
0
1
2
3
4
5
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky