Domů > Odborné články > Gymnaziální vzdělávání > Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP
Odborný článek

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP

22. 9. 2009 Gymnaziální vzdělávání
Autor
VÚP

Anotace

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
128.91 kB
PDF
Biskupské gymnázium, Ostrava - Zábřeh
pdf
166.99 kB
PDF
Biskupské gymnázium, Žďár nad Sázavou
pdf
147.46 kB
PDF
Gymnázium a SOŠ, Hostinné
pdf
81.05 kB
PDF
Gymnázium a SOŠ, Rokycany
pdf
97.66 kB
PDF
Gymnázium Jana Keplera, Praha
pdf
101.56 kB
PDF
Gymnázium Jana Opletala, Litovel
pdf
130.86 kB
PDF
Gymnázium Ladislava Jaroše, Holešov
pdf
99.61 kB
PDF
Gymnázium, Rumburk
pdf
135.74 kB
PDF
Gymnázium, Slovanské náměstí, Brno
pdf
150.39 kB
PDF
Gymnázium, tř. Kapitána Jaroše, Brno
pdf
103.52 kB
PDF
Letohradské soukromé gymnázium, o.p.s.

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
VÚP

Hodnocení od uživatelů

Jan Zouhar
23. 9. 2009, 00:00
Nikde jsem nenašel sťať o sebehodnocneí žáků, jako nedílné složce hodnotícího procesu.
Tato kapitola má pojednávat o tom, jak se bude hodnotit zvládání cílů žáky. V RVP G na str. 8 je uveden jako první a vlastně i třetí cíl rozvoj kompetencí. Zajímalo by mne jak toto budou hodnotit jednotlivé školy. V ukázkách jsem to nenašel.
Jitka Krausová
1. 10. 2009, 11:33
Domníváte se, že tvorba portfolia žákem nemůže být formou sebehodnocení?

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Téma článku:

RVP / ŠVP