Pomůcky:
Časová dotace:
Zdroje:
Potřebné vstupní znalosti a dovednosti:
Vzdělávací cíle:
Přínos využití digitálních technologií:
Metodická poznámka:
A. PŘÍPRAVA (1x 30 min.)
REALIZACE (2x 45 min.)
Organizace:
Ověření aktivity ve výuce:
Aktivita byla pro žáky atraktivní zejména díky propojení aktuálního ekologického tématu s digitální tvorbou. Ukázalo se, že žáci oceňovali možnost pracovat s reálnými daty a vizuálním materiálem, který následně sami zpracovávali do podoby videa. Obtíže však nastávaly v několika oblastech:
Celkově aktivita splnila svůj účel – žáci si uvědomili rozsah kůrovcové kalamity a zároveň si procvičili digitální kompetence. Do budoucna by bylo žádoucí ponechat více času na přípravu, případně zařadit krátkou demonstraci technického postupu před samostatnou prací.
Článek je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 4.0 .
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.

Národní pedagogický institut České republiky © 2025