45 minut
Reflexe proběhne formou závěrečné diskuze. Učitel by neměl nutit žáky jasně určit, které teorii věří. Spíš by se diskuze měla zaobírat tím, jak a proč s námi manipuluje mediální prezentace dané události, téma vztahu politiky a médií, médií a čtenáře (masy čtenářů). Mediální obraz je vždy tvořen někým, kdo sleduje určité zájmy, neměl by být vnímán jako objektivní pravda. Aktivitu na téma terorismus jako fenomén naleznete v rámci lekce Nejhorší letecká katastrofa.
Přehled o nejhorších teroristických útocích v dějinách a doprovodné fotografie naleznete v knize Slavné dny 50 + 2 příběhy, které psaly historii.
Pracovní list najdete na http://www.slavne-dny.cz/episode/611507/den-teroristickych-utoku-na-usa-11-zari.
Kapitolu Den teroristických útoků na USA z cyklu Slavné dny pro střední vzdělávání najdete na http://www.slavne-dny.cz/episode/611507/den-teroristickych-utoku-na-usa-11-zari včetně příloh.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Slavné dny.
Ostatní články seriálu: