Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Základní vzdělávání
>
Informační a komunikační technologie (RVP ZV 2017)
>
1. stupeň
>
Informační a komunikační technologie
>
Zpracování a využití informací
>
1. a 2. období
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
2. stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Informační a komunikační technologie
Tematický okruh
Všechny
Základy práce s počítačem
Vyhledávání informací a komunikace
Zpracování a využití informací
Období
Všechny
1. a 2. období
Očekávaný výstup
Všechny
Pracuje s textem a obrázkem v textovém a grafickém editoru
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(8)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
2. 12. 2015
2x
11964x
Tvoříme si e-knihu
Článek se zabývá využitím tabletů v hodinách anglického jazyka. Žáci si mohou tvořit vlastní e-knihy, které mohou sloužit jako ukázka toho, co se v hodině naučili.
Základní vzdělávání
15. 5. 2012
1x
9769x
Online publikování ve StoryBird
Příspěvek představuje využití StoryBird ve výuce a při rozvoji čtenářské gramotnosti.
Základní vzdělávání
17. 5. 2011
3x
13443x
Malování s Malováním
Několik příkladů, jak využít program Malování ve výce ICT.
Základní vzdělávání
17. 1. 2011
2x
19567x
Pohádka vizualizovaná v myšlenkové mapě
Úvod do práce s počítačem – žáci vytvoří pohádku v podobě myšlenkové mapy ve speciálním grafickém softwaru. Myšlenková (též pojmová, vztahová) mapa umožňuje vizualizaci informací (pojmů) do objektů,…
Základní vzdělávání
15. 12. 2008
0x
15530x
Bezpečné cesty do školy – dlouhodobý projekt
Projekt probíhal či probíhá v různých školách v České republice. Hlavním cílem projektu je zajištění pravidelných cest dětí po městě takovým způsobem, aby při nich nemohly přijít k úrazu.
Základní vzdělávání
16. 5. 2008
0x
13353x
Lukavické stromy
Celoroční projekt pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ věnovaný pozorování listnatých stromů a jejich prostředí. Zkoumáme, měříme, počítáme, zaznamenáváme, dokumentujeme, publikujeme.
Základní vzdělávání
15. 5. 2008
0x
13417x
Obrázkový text
Jak vytvořit obrázkový text ve Wordu.
Základní vzdělávání
19. 10. 2005
0x
18999x
Já a počítač - praktické úlohy pro 4. a 5. ročník
Pracovní sešit netradičních úloh pro ICT určený žákům 4. a 5. ročníků ZŠ.
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky