Odborné články Články s klíčovým slovem „žák s mentálním postižením“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
žák s mentálním postižením
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Speciální vzdělávání
3. 2. 2022 0x 4725x

Bezpečnost a prevence rizika při práci s digitálními technologiemi na základní škole speciální (5. díl)

Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
1. 2. 2022 0x 2537x

Aplikovaná informatika – předmět speciálně pedagogické péče na základní škole speciální (4. díl)

Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
27. 1. 2022 0x 5484x

Tematický plán předmětu Informatika na základní škole speciální (3. díl)

Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
25. 1. 2022 0x 2670x

Inspirativní učební osnovy Informatiky na základní škole speciální (2. díl, 2. část)

Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
20. 1. 2022 0x 4197x

Inspirativní učební osnovy Informatiky na základní škole speciální (2. díl, 1. část)

Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
18. 1. 2022 0x 4601x

Vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole speciální v době digitální (1. díl)

Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
19. 1. 2021 0x 9650x

Digitální technologie ve výuce žáků s mentálním postižením

Digitální technologie mají nezastupitelnou roli při podpoře procesu učení žáků s mentálním postižením a při rozvoji a podpoře jejich komunikace. Jejich význam je zřejmý především v této době, kdy se…
Zobrazeno 7 z 7 položek