Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „žák s mentálním postižením“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Speciální vzdělávání
3. 2. 2022 0x 1788x
Bezpečnost a prevence rizika při práci s digitálními technologiemi na základní škole speciální (5. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
1. 2. 2022 0x 980x
Aplikovaná informatika – předmět speciálně pedagogické péče na základní škole speciální (4. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
27. 1. 2022 0x 2960x
Tematický plán předmětu Informatika na základní škole speciální (3. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
25. 1. 2022 0x 1247x
Inspirativní učební osnovy Informatiky na základní škole speciální (2. díl, 2. část)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
20. 1. 2022 0x 1818x
Inspirativní učební osnovy Informatiky na základní škole speciální (2. díl, 1. část)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
18. 1. 2022 0x 3003x
Vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole speciální v době digitální (1. díl)
Změny v obsahu Informatiky a zavedení digitální kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání vyvolávají otázky, zda se tyto změny vztahují také na závažněji znevýhodněné žáky,…
Speciální vzdělávání
19. 1. 2021 0x 5785x
Digitální technologie ve výuce žáků s mentálním postižením
Digitální technologie mají nezastupitelnou roli při podpoře procesu učení žáků s mentálním postižením a při rozvoji a podpoře jejich komunikace. Jejich význam je zřejmý především v této době, kdy se…
Zobrazeno 7 z 7 položek