Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „Člověk v tísni“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (16)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 16 položek
Gymnaziální vzdělávání
29. 9. 2015 0x 6694x
Fáze 3 – My společně jako občané – 3. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Gymnaziální vzdělávání
22. 9. 2015 0x 8499x
Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Gymnaziální vzdělávání
16. 9. 2015 0x 6254x
Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Základní vzdělávání
26. 8. 2015 0x 3991x
Systémová spojení: Spolupráce jako nástroj překonávání důsledků sociálního znevýhodnění ve vzdělávání
Představujeme ucelený pokus reflektovat potenciál spolupráce institucí při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků na systémové úrovni. Hlavní ambicí publikace je přinést inspiraci školám, úřadům či…
Gymnaziální vzdělávání
9. 7. 2015 0x 8497x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
15. 6. 2015 0x 6751x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
3. 6. 2015 0x 8205x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
25. 5. 2015 0x 6439x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 3. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Gymnaziální vzdělávání
21. 5. 2015 0x 7372x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 2. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Gymnaziální vzdělávání
29. 4. 2015 2x 11760x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 1. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Gymnaziální vzdělávání
28. 4. 2015 0x 7391x
Úvod do programu Active Citizens – 3. část
Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým žáků se do projektu pustí. Nyní ji máte, a ať už se…
Gymnaziální vzdělávání
20. 4. 2015 0x 6873x
Úvod do programu Active Citizens - 2. část
Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým studentů se do projektu pustí. Nyní ji máte a ať už…
Zobrazeno 12 z 16 položek