NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(9793)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9793
položek
Zpět
1
...
775
776
777
778
779
780
...
817
Další
Základní vzdělávání
9. 3. 2006
0x
17906x
Tavení kovu a skla
Žáci poznávají rozdíl mezi krystalickými a amorfními látkami.
Předškolní vzdělávání
8. 3. 2006
0x
41833x
Jak tvořit či rozpracovávat tematické celky
Učitelka může tvořit tematické celky různými způsoby. Vždy však musí pamatovat na to, aby každý celek obsahoval téma, cíle, činnosti a příležitosti.
Základní vzdělávání
8. 3. 2006
0x
17912x
Dělení tyčového magnetu
Jednoduchý pokus, při němž žáci poznávají důležitou vlastnost magnetů.
Základní vzdělávání
8. 3. 2006
0x
9197x
Působení magnetické síly na plechovku
Jednoduchý motivační pokus - oba póly magnetu plechovku přitahují.
Základní vzdělávání
7. 3. 2006
0x
6468x
Informace základním školám
Školy, které již v současné době vyučují podle vlastních ŠVP nebo se tak chystají učinit od 1. 9. 2006, musí tuto skutečnost promítnout do školského rejstříku do 31. 3. 2006.
Gymnaziální vzdělávání
7. 3. 2006
0x
8401x
Osobnostní a sociální výchova - průřezové téma RVP GV
Odkaz na informace o OSV.
Předškolní vzdělávání
7. 3. 2006
0x
77718x
Život u Eskymáků
Pomocí poznávání nového prostředí podněcujeme představivost, rozvíjíme fantazii a řeč dětí, ty mají možnost vyjádřit a pociťovat radost z vlastní tvůrčí činnosti. Hlavním cílem programu je…
Základní vzdělávání
6. 3. 2006
0x
25065x
První Newtonův zákon
Ukázka vyučovací hodiny, ve které se žáci seznamují s 1. Newtonovým zákonem (zákon setrvačnosti).
Základní vzdělávání
6. 3. 2006
0x
25260x
Elektromagnetismus
Scénář 4 - 6 vyučovacích hodin na téma elektromagnetismus
Základní vzdělávání
6. 3. 2006
0x
34976x
Měření délky
Scénáře dvou vyučovacích hodin psané formou rozhovoru učitele se žáky.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 3. 2006
0x
2491x
Pokročilí uživatelé ovlivňují výuku
Výzkum americké firmy Certiport zjišťuje, že technicky nadaní studenti mají příznivý vliv na výuku ve třídě.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 3. 2006
0x
3300x
Jak chápeme smysl elektronického sdělení?
Informace o výzkumu Justina Krugera z New York University a Nicholase Epleye z University of Chicago publikovaném v americkém časopise Journal of Personality and Social Psychology.
Zobrazeno
12
z
9793
položek
Zpět
1
...
775
776
777
778
779
780
...
817
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025