NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(9805)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9805
položek
Zpět
1
...
741
742
743
744
745
746
...
818
Další
Základní vzdělávání
17. 1. 2007
0x
7038x
Zážitkový kurz
Charakteristika zážitkového kurzu a realizace OSV v programu Zážitkového kurzu.
Předškolní vzdělávání
17. 1. 2007
0x
8354x
Předškolní vzdělávání ve Slovinsku
Článek nabízí informace o programu Comenius Evropské unie "Poznáváme přírodu všemi smysly" a ukázku vzdělávacího programu.
Základní vzdělávání
16. 1. 2007
0x
17285x
Politické zřízení školské z roku 1805
Článek připomíná stav českého školství v 18. a 19. století v souvislosti s vydání Politického zřízení školského roku 1805.
Předškolní vzdělávání
16. 1. 2007
0x
21161x
Vánoční těšení pro radost
Cílem tematického celku je především vytvoření dárečků pro rodiče. Současně s tím je naším záměrem probudit v dětech chuť obdarovávat lidi z blízkého okolí, rozvíjet dětskou jemnou motoriku a…
Předškolní vzdělávání
16. 1. 2007
1x
104739x
Krok za krokem gymnastikou (kotoul vpřed)
Program metodických řad s názvem "Cvičíme aneb Krok za krokem gymnastikou" je zaměřen na rozvoj pohybových dovedností dítěte předškolního věku. Obsah této i následných metodických řad pomáhá…
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 1. 2007
0x
2353x
Turecké potíže s distančním vzděláváním
Zpráva o potížích organizace distančního vzdělávání v Turecku a o překvapivě vysokém počtu studentů v tomto typu studia zapsaných.
Gymnaziální vzdělávání
15. 1. 2007
0x
29595x
Možnosti valenční syntaxe v jazykové výchově na střední škole
Autorka na příkladech názorně dokládá možnosti obohacení výuky, které nabízí užití valenční syntaxe ve vyučování českého jazyka. Není třeba se této látce nijak vyhýbat a mít z ní obavy, je přirozenou…
Základní vzdělávání
15. 1. 2007
0x
10061x
Deskriptor úrovně A1
Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně A1.
Základní vzdělávání
15. 1. 2007
0x
9357x
Deskriptor úrovně A2
Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně A2.
Základní vzdělávání
15. 1. 2007
0x
9606x
Deskriptor úrovně B1
Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B1.
Základní vzdělávání
15. 1. 2007
0x
8395x
Deskriptor úrovně B2
Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B2.
Základní vzdělávání
15. 1. 2007
0x
6533x
Deskriptor úrovně C1
Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně C1.
Zobrazeno
12
z
9805
položek
Zpět
1
...
741
742
743
744
745
746
...
818
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025