Organizační část
Motivační část
Po ustanovení skupin a pravidel následuje brainstorming (snahou je v úvodu práce vycházet z dosavadních zkušeností žáků). Žáci mají za úkol jmenovat názvy ulic, které znají ve svém městě. Vyučující zapisuje na tabuli. Pak vyučující zadává úkol na sestavení systému (viz prezentace), do kterého by se názvy ulic daly zařazovat (podobnost např. se systémem živočichů či rostlin apod.). Společně naznačí cestu, jak tento systém zpracovat. Možnosti vystavění systému a možnosti následného zpracování v jednotlivých programech se liší (MS Word - organizační diagram x O.O. Writer - skládání jednotlivých objektů). Dále žáci proberou s učitelem způsob zpracování (představení, prezentace) některých ulic v jejich městě.
Žáci mají v jednotlivých skupinách několik úkolů (stejné úkoly budou zadány i žákům v partnerském městě nebo obci).
První část (1 měsíc)
Druhá část (14 dní)
Třetí část (2 vyučovací hodiny)
Proběhne videokonferenční spojení s žáky v partnerské škole. Žáci vzájemně představí výsledky své práce (2 prezentace, nejmladší ulice, zaniklá ulice s důvodem zániku + diskuze nad systémem názvů ulic).
Na závěr celého projektu proběhne sebehodnocení, kdy žáci zhodnotí své práce a úspěšnost celého projektu formou diskuse po skončení závěrečného videokonferenčního spojení.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.