Realizace úlohy: 18. 10. 2017
Třída: IX. C (přítomných 15 žáků ze 17)
Cíl úlohy: Otestovat práci (vyhledávání, zpracování, hodnocení a prezentace dat) s vybranými mapovými portály, se kterými se žáci seznámili v průběhu jejich předešlého vzdělávání.
Pozn.: Úloha se skládá ze 7 dílčích částí (každá část zaměřena na práci s jedním mapovým portálem) a je značně variabilní. Vzhledem k tomu, že mapové portály nebyly žákům prezentovány v hodinách bezprostředně před testem (ale v průběhu jejich předchozího vzdělávání, např. Vodohospodářský informační portál v 6. ročníku nebo Mapový portál Plzeňského kraje v 8. ročníku), je každá část opatřena textem „Jak na to“, protože v průběhu času mohlo dojít ke změně ovládacích prvků mapového portálu. V úloze se mohou měnit jednotlivé mapové portály, úloha může být zadávána po částech, v úloze nemusí být text „Jak na to“ uváděn (bude-li přehled mapových portálů samostatným tématem a portály budou prezentovány v hodinách blízkým testu). Tím, že se úloha týká místa bydliště učitele, by mělo dojít ke zvýšení motivace žáků při jejím plnění.
Čas na vypracování: 5 minut zadání úlohy, 35 minut vypracování úlohy
Zadání úlohy včetně řešení a hodnocení naleznete v přiložených souborech.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Hodnocení žáků.
Ostatní články seriálu: