Odborný článek

Psaní A2

7. 2. 2018 Základní vzdělávání
Autor
Mgr. Michaela Trnová
Spoluautoři
Jitka Tůmová
Mgr. Ludmila Balíková

Anotace

Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí vzdělávání a k nim připravené ukázkové hodnocení, včetně žákovských řešení. Úkol, řešený na Národním ústavu pro vzdělávání, vychází přímo ze dvou opatření v DZ 2015–2020, a to F.5.4: připravit podpůrné materiály, jako jsou přehledy hodnocení/známkování uvádějící kritéria pro hodnocení a škálování různých aspektů žákova výkonu, a modelové příklady ilustrující výkon žáka na různých úrovních. Doufáme, že příklady, které zde naleznete, budou sloužit pro Vaši praxi a budou Vás inspirovat k tvorbě vlastního hodnocení žáků, které je bude motivovat.
V písemném projevu dokáže žák na 2. stupni s dosaženou jazykovou úrovní A2 napsat krátké jednoduché poznámky a zprávy týkající se jeho základních potřeb. Umí napsat velmi jednoduchý osobní dopis, například pozvání nebo poděkování. Dokáže napsat stručný popis nějaké události. Věty v textu propojuje pomocí výrazů a, ale, protože.
 
Zadání úlohy, hodnocení a příklady prací žáků naleznete v přiložených souborech.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
docx
21.48 kB
Dokument
Zadání a hodnocení
docx
21.48 kB
Dokument
Příklady prací žáků

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Mgr. Michaela Trnová

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Vaše hodnocení

Ohodnoťte hvězdičkami:

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek pro obor:

Cizí jazyk 2. stupeň