Soubor aktivit popisuje výuku tématu obojživelníci v ČR. Do obou vyučovacích hodin jsou zapojeny prvky formativního hodnocení se snahou přenést proces učení co nejvíce od učitele k žákovi. Téma navazuje obsahem i smyslem na předchozí téma – obojživelníci. Aktivita byla vytvořena a na dvou třídách nižšího gymnázia pilotována v průběhu podzimu 2017.
Časová dotace: dvě vyučovací hodiny (2 x 45 minut)
Cílová skupina: druhý stupeň ZŠ / nižší gymnázium
Zaměření: prvky formativního hodnocení
Zařazení v RVP: BIOLOGIE ŽIVOČICHŮ:
P-9-4-02 rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin
P-9-4-04 zhodnotí význam živočichů v přírodě i pro člověka; uplatňuje zásady bezpečného chování ve styku se živočichy.
P-9-4-02p rozliší jednotlivé skupiny živočichů a zná jejich hlavní zástupce
Hodnocení hodiny žáky a metodiku naleznete v přiložených souborech.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Hodnocení žáků.
Ostatní články seriálu:
Článek je zařazen v těchto kolekcích: