Cíle:
Metody práce, časový plán:
Práce je rozdělena na dvě části. Hlavním důvodem je možnost využít pracovní listy ve dvou hodinách, které nemusí být řazeny jako dvouhodinovka.
První část je připravena jako samostatná práce. Žáci pracují s pracovním listem.
Co je třeba připravit:
milimetrové papíry na vytvoření grafů, sady křivítek, které mohou žáci využít dle své úvahy
Na konci hodiny by měli odevzdat vyplněný pracovní list a dva grafy k závěrečné klasifikaci.
Hodnocení práce:
Druhá část se orientuje na práci s textem s využitím metody I. N. S. E. R. T. Zároveň má za úkol rozšířit znalosti o vodě. Dá se použít v běžné hodině v 8. ročníku při probírání tématu Voda.
Metoda I. N. S. E. R. T. je popsána v metodickém listu v příloze.
Časový plán:
5 minut na vysvětlení metody I.N.S.E.R.T;
25 minut na samostatnou práci žáků;
15 minut na diskusi.
Poznámky a doporučení:
Co můžeme zjistit:
Tento materiál vznikl v projektu za podpory ESF v ČR, EU, MŠMT, OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost pod názvem: Medializace přírodních věd ve škole ZŠ Jungmannovy sady Mělník reg. č. CZ.1.07/1.1.06/03.0076. Medialisation of the Natural Sciences.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Medializace přírodních věd ve škole Jungmannovy sady Mělník.
Ostatní články seriálu: