Žák identifikuje zdravé jídlo a nezdravé jídlo.
Učitel: Jaké jídlo máte nejraději? Je to, co máte nejraději, zdravé?
Pokud ne, lze dětem navrhnout, aby kombinovaly zdravá a nezdravá jídla. Například pokud mají rády čokoládu, doporučit jim fondue – nakrájet na kousky jablka, hrušky, banán a namáčet je v rozpuštěné čokoládě.
Diskuse.
Děti dostanou do dvojic učitelem rozstříhané obrázky, na kterých jsou zdravá i nezdravá jídla. Rozdělí je na dvě hromádky. Pokud chtějí, mohou obrázky vybarvit.
Kontrola, diskuse. Děti by měly jmenovat další příklady zdravých a nezdravých potravin.
Na závěr si děti upevní získané znalosti. Učitel vysloví název potraviny a děti podle toho, zda je zdravá, či není, buď vyskočí, nebo si dřepnou, např. jablko – vyskočí, hamburger – dřepnou si, voda – vyskočí, sladká limonáda – dřepnou si.
Užitečné odkazy:
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Žij zdravě.
Ostatní články seriálu: