Žák si uvědomuje důležitost zdravé stravy a pravidelného sportování.
Pomůcky: obrázky zdravého a nezdravého stravování.
Učitel rozdá žákům obrázky a ti je rozstříhají. Případně může učitel dětem rozdat již rozstříhané obrázky. Děti je složí jako puzzle.
Jsi rodič těchto dětí. Vysvětli jim, co je pro ně lepší a vymysli variantu, kde a co si mají dát k obědu, když jsou někde na výletě.
Pomůcky: obrázky aktivního a pasivního trávení volného času.
Učitel rozdá žákům obrázky a ti je rozstříhají. Případně učitel rozdá dětem již rozstříhané obrázky. Děti je složí jako puzzle.
Děti jsou rozděleny do dvou družstev. Na hromádce má každé družstvo kartičky, dítě si vezme z hromádky kartičku. Pokud si myslí, že je na kartičce zdravé jídlo nebo zdraví podporující aktivita, běží s ní k vyznačené metě. Zde ji položí a vrací se na konec svého družstva. Pokud si následující dítě vezme kartičku a myslí, že je na kartičce nezdravé jídlo nebo aktivita nepodporující zdravý životní styl, položí ji na stranu a jde na konec svého družstva. Hra končí, když už na startu nejsou žádné kartičky. Kontrolu provádíme s oběma družstvy společně. Děti si pak mohou udělat obrázky k podobné hře samy.
Doporučené odkazy: www.YesNeYes.cz, www.ZijZdrave.cz
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Žij zdravě.
Ostatní články seriálu: