Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Základní vzdělávání
>
Umění a kultura
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
2. stupeň
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(110)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
110
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
10
Další
Základní vzdělávání
24. 4. 2023
1x
391x
První kroky tónové prvouky – slabiky
Další díl seriálu Hudební výchova, tentokrát o rozvoji hudebního sluchu nepěveckou (pohybovou) nápodobou tónových slabik.
Základní vzdělávání
11. 4. 2022
1x
766x
Nádech–výdech: Tělesná a výtvarná výchova vykreslují emoce
Příspěvek ze série Nádech–výdech propojuje vzdělávací obory Tělesná výchova a Výtvarná výchova. Výuková aktivita přináší tip na provázání intenzivního sportovního zážitku a uměleckého vyjádření…
Základní vzdělávání
5. 4. 2022
0x
839x
Nádech–výdech: Tělesná výchova jede v rytmu hudební výchovy
Příspěvek ze série Nádech–výdech propojuje vzdělávací obory Tělesná výchova a Hudební výchova. Představuje výukové aktivity, které hravou a netradiční formou žákovi ukazují vliv hudby na jeho pohyb,…
Základní vzdělávání
21. 2. 2022
0x
889x
Práce s popisem osoby a jeho následné výtvarné zpracování
Tento didaktický článek je ukázkou integrace českého jazyka a výtvarné výchovy. Zaměřuje se na popis osoby, který je součástí Komunikační a slohové výchovy v Rámcovém vzdělávacím programu. Následně…
Základní vzdělávání
15. 2. 2022
0x
758x
Barevný den: Fialová
Článek nabízí několik námětů k tematickému vyučování ve 3. třídě. Cílem tématu je pomocí zvolené barvy umožnit žákům rozvinout dovednosti a kompetence s využitím méně tradičních aktivit.
Základní vzdělávání
14. 12. 2021
0x
1120x
Praktické postupy rozvoje hudebnosti dětí ve školním kolektivu
Článek představuje postupy rozvoje hudebnosti dětí, které přicházejí do školy bez sluchových a pěveckých zkušeností z rodiny. Metoda napodobuje intuitivní způsoby osvojování slovesného jazyka tím, že…
Základní vzdělávání
18. 5. 2021
0x
2117x
Rozvoj hudebního sluchu při modelování tónů (covid necovid)
Mezi první problémy, které musí řešit učitel při hudební výchově, patří nedostatečně rozvinutý hudební sluch dětí. K nápravě slouží kinestetická metoda modelování tónů. Bez položení základů hudebního…
Základní vzdělávání
19. 4. 2021
0x
1866x
Oživme městskou knihovnu pro 21. století (4. část) – Vytváříme logo digitálně pro městskou knihovnu
Žáci vytvoří v jednoduchém grafickém editoru logo knihovny.
Základní vzdělávání
6. 10. 2020
0x
3173x
Rozvoj vnitřních tónových představ cestou pohybové nápodoby řízené sluchem
Článek přináší nový pohled na problematiku rozvoje hudebního sluchu dětí. Odpoutává se od zavedených, ale neúčinných postupů a přináší novou metodiku pro hudebně nerozvinuté děti.
Základní vzdělávání
2. 7. 2020
0x
6686x
Environmentální prvky ve výtvarné výchově – 1. část
Článek předkládá ukázku zařazení prvků průřezového tématu environmentální výchovy do vyučování výtvarné výchovy. V textu je čtenář seznámen s problematikou environmentálně šetrného spotřebitele,…
Základní vzdělávání
21. 1. 2020
0x
13358x
Pracovní listy k dějinám hudby: pravěká hudba – 1. část
Námět pro výuku v hodině hudební výchovy zaměřený na téma „hudba pravěku“, který je uskutečněn formou pracovního listu. Jeho zařazení do výuky je příhodné především v souvislosti s obecným tématem…
Základní vzdělávání
14. 10. 2019
0x
6342x
Typografická tvorba ve výtvarné výchově na ZŠ
V článku autor seznamuje čtenáře s tím, jak ve výtvarné výchově pracuje s písmem. Žáci se v úvodu hodiny seznamují s významem písma v historickém kontextu a s některými typografickými pojmy. Poté…
Zobrazeno
12
z
110
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
10
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky