Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „zpětná vazba“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(41)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
41
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 5. 2023
0x
3844x
Jak aplikovat AI při hodnocení výuky
Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Základní vzdělávání
6. 10. 2022
0x
6733x
Mentimeter – cenný nástroj pro formativní hodnocení nebo brainstorming
Článek představuje nástroj Mentimeter z hlediska jeho využívání ve výuce. Text přináší základní popis nástroje a jeho funkcí s důrazem na brainstorming a formativní hodnocení ve výuce. Součástí jsou…
Gymnaziální vzdělávání
30. 6. 2022
0x
1826x
DigCompEdu 4.3: Zpětná vazba a její plánování
Článek se zaměřuje na fenomén vzájemného hodnocení jako součásti zpětné vazby v edukačním procesu a jeho významu pro učení jako takové. Snaží se poukázat na aspekty, které je dobré vzít do úvahy…
Gymnaziální vzdělávání
28. 6. 2022
0x
1766x
DigCompEdu 4.2: Analýza výukových výsledků
Článek se soustředí na různé možnosti přístupu k learning analytics a jejich reálné uplatnitelnosti v edukační praxi. Snaží se ukázat možnosti i slabiny evidence based přístupu ke vzdělávání a jeho…
Gymnaziální vzdělávání
23. 6. 2022
0x
1393x
DigCompEdu 4.1: Strategie hodnocení
Sumativní i formativní hodnocení mají ve vzdělávacím prostředí poměrně dlouhou tradici. Článek usiluje o to, aby obě formy poskytování zpětné vazby propojil s tématem vzdělávacích technologií a…
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 1. 2021
0x
3624x
Jak učit hybridně podle Wenmotha
Pohled novozélandského odborníka v oboru vzdělávacích technologií na to, jak by měla vypadat hybridní výuka, která se v důsledku pandemie stává běžnou ve školách na celém světě.
Základní vzdělávání
16. 11. 2020
0x
6848x
Aktivity pro tablety vyžadující napsání krátké odpovědi žákem
Příspěvek s praktickými ukázkami aktivit a výsledky žáků při práci na tabletech už od prvního ročníku. V článku najdete tipy, jak všemožně zapojit aktivitu Zapojte se! ze SMART Notebooku do různých…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 6. 2020
0x
9231x
Podvádění při online výuce
Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 4. 2020
0x
7085x
Jak učit online
How To Teach Online je MOOC, který pomáhá učitelům se vypořádat se současným přechodem výuky do online podoby. Výběrem několika oblastí poskytuje první pomoc k tomu, abychom respektovali některé…
Základní vzdělávání
6. 2. 2020
2x
9947x
Okamžitá zpětná vazba – nápady pro žákovskou samokontrolu
Učitel by měl žákům poskytovat při výuce co nejdříve zpětnou vazbu. Zvlášť, pokud se žáci „učí něco nového“, je žádoucí, aby měli k dispozici okamžitou kontrolu svého výkonu, jinak by mohlo dojít k…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 10. 2019
0x
4314x
Hodnocení v duchu Two Rivers
Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Základní vzdělávání
26. 9. 2019
2x
17375x
Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním zeměpise „sloupečkovou přiřazovací metodou“
V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou v podobě zopakování a upevnění důležitých generalizací, tvrzení, faktů přímo při…
Zobrazeno
12
z
41
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky