Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „sumativní hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Gymnaziální vzdělávání
23. 6. 2022 0x 1427x
DigCompEdu 4.1: Strategie hodnocení
Sumativní i formativní hodnocení mají ve vzdělávacím prostředí poměrně dlouhou tradici. Článek usiluje o to, aby obě formy poskytování zpětné vazby propojil s tématem vzdělávacích technologií a…
Základní vzdělávání
5. 2. 2020 0x 3435x
Hodnocení v Mendelce
V příspěvku je představena sídlištní základní škola, která si klade jasnou vizi, k níž směřuje i díky propracovanému hodnoticímu systému, jehož nedílnou součástí je formativní hodnocení. Přínosné je…
Základní vzdělávání
28. 2. 2018 0x 7310x
Data cestují po světě
Hodnocení žáka ve škole je velmi důležité, jelikož jím může být žák motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých…
Základní vzdělávání
30. 1. 2018 1x 10900x
Šestiúhelníky v 5. ročníku základní školy
Text představuje jednu z možností využití sebehodnocení žáků v hodině matematiky. Pro ilustraci postupu byla vybrána aktivita šestiúhelníky, při jejímž plánování a realizaci bylo sledováno více cílů.…
Základní vzdělávání
30. 1. 2018 0x 11436x
Možnosti hodnocení žáků
Článek a odkazy pod ním nabídnou pedagogům vyučujícím na základní škole možné návrhy hodnocení žáků včetně ilustrativních úloh, které se odpilotovaly, v běžné pedagogické praxi odzkoušely. Úlohy,…
Základní vzdělávání
26. 2. 2014 0x 13544x
Příklad dobré praxe CLIL - ZŠ Matice školské v Českých Budějovicích
Základní škola Matice školské v Českých Budějovicích dokončila v červnu 2012 projekt Propojení cizího jazyka a matematiky na základní škole. Řešení tohoto projektu bylo zahájeno v únoru 2010, projekt…
Základní vzdělávání
20. 1. 2014 1x 9043x
Testování v CLILu
Ve čtrnácté kapitoly příručky Cizí jazyky napříč předměty 2.st.ZŠ o Testování vycházíme z obecných postupů při hodnocení a testování, které se aplikují v rámci CLILu. Rozlišíme mezi sumativním a…
Gymnaziální vzdělávání
23. 11. 2006 1x 82261x
Sumativní a formativní hodnocení
Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.
Zobrazeno 8 z 8 položek