Odborné články Články s klíčovým slovem „sumativní hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 
Smazat filtr
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Gymnaziální vzdělávání
23. 6. 2022 0x 1712x

DigCompEdu 4.1: Strategie hodnocení

Sumativní i formativní hodnocení mají ve vzdělávacím prostředí poměrně dlouhou tradici. Článek usiluje o to, aby obě formy poskytování zpětné vazby propojil s tématem vzdělávacích technologií a…
Základní vzdělávání
5. 2. 2020 0x 3734x

Hodnocení v Mendelce

V příspěvku je představena sídlištní základní škola, která si klade jasnou vizi, k níž směřuje i díky propracovanému hodnoticímu systému, jehož nedílnou součástí je formativní hodnocení. Přínosné je…
Základní vzdělávání
28. 2. 2018 0x 7584x

Data cestují po světě

Hodnocení žáka ve škole je velmi důležité, jelikož jím může být žák motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých…
Základní vzdělávání
30. 1. 2018 1x 11340x

Šestiúhelníky v 5. ročníku základní školy

Text představuje jednu z možností využití sebehodnocení žáků v hodině matematiky. Pro ilustraci postupu byla vybrána aktivita šestiúhelníky, při jejímž plánování a realizaci bylo sledováno více cílů.…
Základní vzdělávání
30. 1. 2018 0x 12231x

Možnosti hodnocení žáků

Článek a odkazy pod ním nabídnou pedagogům vyučujícím na základní škole možné návrhy hodnocení žáků včetně ilustrativních úloh, které se odpilotovaly, v běžné pedagogické praxi odzkoušely. Úlohy,…
Základní vzdělávání
26. 2. 2014 0x 14115x

Příklad dobré praxe CLIL - ZŠ Matice školské v Českých Budějovicích

Základní škola Matice školské v Českých Budějovicích dokončila v červnu 2012 projekt Propojení cizího jazyka a matematiky na základní škole. Řešení tohoto projektu bylo zahájeno v únoru 2010, projekt…
Základní vzdělávání
20. 1. 2014 1x 9329x

Testování v CLILu

Ve čtrnácté kapitoly příručky Cizí jazyky napříč předměty 2.st.ZŠ o Testování vycházíme z obecných postupů při hodnocení a testování, které se aplikují v rámci CLILu. Rozlišíme mezi sumativním a…
Gymnaziální vzdělávání
23. 11. 2006 1x 85647x

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.
Zobrazeno 8 z 8 položek