Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Předškolní vzdělávání
3. 10. 2019 0x 20420x
Složky školní zralosti
Článek nabízí přehled strukturálních prvků na téma faktorů školní zralosti. Pojmem školní zralost označujeme vnitřní vývojové předpoklady, které se vztahují k funkcím závislým na zrání centrální…
Předškolní vzdělávání
18. 4. 2019 0x 6665x
Dyslektici v mateřinkách?
Jsou nebo nejsou? Docela by se mohlo zdát, že tento problém se předškolních dětí netýká. Porucha učení zvaná dyslexie je častým projevem špatných výsledků ve školní práci dětí.
Předškolní vzdělávání
16. 4. 2019 0x 8612x
Velikonoce s předškoláky I
Příspěvek nabízí náměty pro velikonoční aktivity s předškoláky. Děti si užijí slalom s vejci, vláčkodráhohraní, práci s barvivy, zdobení vajec, skládačky v kinder vejci, tripexeso i třídění písmen.
Základní vzdělávání
15. 8. 2012 2x 30209x
Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 3. díl
Motorika je jednou z oblastí, které dítě potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohlo úspěšně naučit psát. V přípravné třídě se zaměřujeme především na rozvoj motoriky hrubé …
Základní vzdělávání
3. 8. 2012 0x 24594x
Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 2. díl
Motorika je jednou z oblastí, které dítě potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohlo úspěšně naučit psát. V přípravné třídě se zaměřujeme především na rozvoj motoriky hrubé …
Základní vzdělávání
31. 7. 2012 0x 30063x
Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 1. díl
Motorika je jednou z oblastí, které dítě potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohlo úspěšně naučit psát. V přípravné třídě se zaměřujeme především na rozvoj motoriky hrubé …
Předškolní vzdělávání
14. 9. 2011 0x 36131x
Předškolní dítě a rytmické cítění
Článek se zabývá podstatou rytmického cítění a možnostmi jeho rozvíjení u dětí předškolního věku. Poukazuje na význam a úlohu rytmických a hudebních činností ve vztahu k některým cílům a výstupům RVP…
Předškolní vzdělávání
10. 4. 2007 0x 82104x
Vývoj dítěte v některých oblastech od narození do zahájení školní docházky
Vývoj dítěte je ovlivňován řadou vnějších i vnitřních faktorů a probíhá v určitých fázích. Příspěvek se věnuje popisu jednotlivých fází v oblastech motoriky, grafomotoriky a smyslového vnímání.
Zobrazeno 8 z 8 položek