Odborné články Články s klíčovým slovem „individualizace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
individualizace
Články (39)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 39 položek
Gymnaziální vzdělávání
5. 11. 2025 0x 161x

Vzdělávání je v první řadě vztah

Společenský rozměr vzdělávání je patrný již v učení Komenského, tedy na prahu novověku, dlouho před zavedením povinné školní docházky v českých zemích. Komenský chápe člověka jako součást celku, jeho…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 9. 2023 0x 2062x

Chat v hybridní výuce

Informace o předběžných výsledcích britského akčního výzkumu výukového využití online chatu s nabídkou spolupráce.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 6. 2023 0x 4960x

Bloomův 2 sigma problém v éře AI

Vysvětlení známého Bloomova zjištění, podle něhož má dokonalá individualizace výuky obrovský vliv na výsledky a diskuze vlivu, který v této oblasti může mít aplikace umělé inteligence.
Předškolní vzdělávání
6. 9. 2022 0x 8685x

Metodika pro podporu individualizace vzdělávání v podmínkách mateřské školy

Představujeme vám metodický materiál, který může být inspirací v procesu pedagogického diagnostikování. Metodika se věnuje možnostem, podmínkám, kritériím, ukazatelům i výsledkům sledování a…
Předškolní vzdělávání
27. 4. 2022 0x 5450x

Využití pedagogické diagnostiky při podpoře ukrajinských dětí v MŠ

Příspěvek v sobě propojuje dvě významná témata předškolního vzdělávání. S využitím praktické ukázky je přiblížena činnost, která cílí na rozvoj slovní zásoby a komunikačních dovedností dětí. Zároveň…
Základní vzdělávání Spomocník
7. 2. 2022 0x 2441x

Hagen Manifest nového učení

Informace o dokumentu vytvořeném na německé Feruniversität in Hagen včetně jeho obsahu, který shrnuje světový vývoj vzdělávacích postupů v souvislosti s rozvojem technologií a dává doporučení pro…
Základní vzdělávání
11. 2. 2021 1x 6583x

Vývoj koncepce výuky předmětu projektové vyučování – Brány do poznávání světa

Článek předkládá náhled do vývoje nové koncepce výuky předmětu projektového vyučování. Tento vývoj byl určován pečlivým vyhodnocováním funkčních a nefunkčních prvků ve struktuře výuky, současně též…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 4724x

Jak na hybridní výuku podle Spencera

Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání
4. 2. 2021 2x 15914x

OrgPad jako nástroj k individualizaci ve výuce a v přístupu k dětem

Naše očekávání na výsledky žákovské práce mohou být ve výsledku tím, co omezuje jedinečnost každého dítěte. Tato má zkušenost, kterou jsem získala v začátcích práce s OrgPadem ve výuce, mne vedla k…
Základní vzdělávání
1. 2. 2021 3x 11209x

OrgPad ve výuce na prvním stupni ZŠ

V současnosti vyhledáváme digitální nástroje, které bychom mohli skutečně smysluplně využít ve výuce. Očekáváme od nich jednoduchost a praktičnost, ale také přínos něčeho nového, co děti baví a…
Předškolní vzdělávání
6. 5. 2020 0x 8976x

Rozvoj inkluzivního vzdělávání v MŠ

Cílem projektu Komplexní program rozvoje inkluzivního vzdělávání v MŠ byl rozvoj inkluzivního a individualizovaného vzdělávání dětí předškolního věku a řešení problematiky sociálního začleňování dětí…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 6491x

Co to ta personalizace vlastně je?

Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Zobrazeno 12 z 39 položek