Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „individualizace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (38)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 38 položek
Základní vzdělávání Spomocník
25. 9. 2023 0x 1383x
Chat v hybridní výuce
Informace o předběžných výsledcích britského akčního výzkumu výukového využití online chatu s nabídkou spolupráce.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 6. 2023 0x 3629x
Bloomův 2 sigma problém v éře AI
Vysvětlení známého Bloomova zjištění, podle něhož má dokonalá individualizace výuky obrovský vliv na výsledky a diskuze vlivu, který v této oblasti může mít aplikace umělé inteligence.
Předškolní vzdělávání
6. 9. 2022 0x 3792x
Metodika pro podporu individualizace vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Představujeme vám metodický materiál, který může být inspirací v procesu pedagogického diagnostikování. Metodika se věnuje možnostem, podmínkám, kritériím, ukazatelům i výsledkům sledování a…
Předškolní vzdělávání
27. 4. 2022 0x 4823x
Využití pedagogické diagnostiky při podpoře ukrajinských dětí v MŠ
Příspěvek v sobě propojuje dvě významná témata předškolního vzdělávání. S využitím praktické ukázky je přiblížena činnost, která cílí na rozvoj slovní zásoby a komunikačních dovedností dětí. Zároveň…
Základní vzdělávání Spomocník
7. 2. 2022 0x 2168x
Hagen Manifest nového učení
Informace o dokumentu vytvořeném na německé Feruniversität in Hagen včetně jeho obsahu, který shrnuje světový vývoj vzdělávacích postupů v souvislosti s rozvojem technologií a dává doporučení pro…
Základní vzdělávání
11. 2. 2021 1x 5904x
Vývoj koncepce výuky předmětu projektové vyučování – Brány do poznávání světa
Článek předkládá náhled do vývoje nové koncepce výuky předmětu projektového vyučování. Tento vývoj byl určován pečlivým vyhodnocováním funkčních a nefunkčních prvků ve struktuře výuky, současně též…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 4029x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání
4. 2. 2021 2x 14709x
OrgPad jako nástroj k individualizaci ve výuce a v přístupu k dětem
Naše očekávání na výsledky žákovské práce mohou být ve výsledku tím, co omezuje jedinečnost každého dítěte. Tato má zkušenost, kterou jsem získala v začátcích práce s OrgPadem ve výuce, mne vedla k…
Základní vzdělávání
1. 2. 2021 3x 10378x
OrgPad ve výuce na prvním stupni ZŠ
V současnosti vyhledáváme digitální nástroje, které bychom mohli skutečně smysluplně využít ve výuce. Očekáváme od nich jednoduchost a praktičnost, ale také přínos něčeho nového, co děti baví a…
Předškolní vzdělávání
6. 5. 2020 0x 8110x
Rozvoj inkluzivního vzdělávání v MŠ
Cílem projektu Komplexní program rozvoje inkluzivního vzdělávání v MŠ byl rozvoj inkluzivního a individualizovaného vzdělávání dětí předškolního věku a řešení problematiky sociálního začleňování dětí…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 5814x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 1. 2020 2x 6300x
Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?
Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy,…
Zobrazeno 12 z 38 položek