Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „individualizace“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(38)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
38
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 9. 2023
0x
1383x
Chat v hybridní výuce
Informace o předběžných výsledcích britského akčního výzkumu výukového využití online chatu s nabídkou spolupráce.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 6. 2023
0x
3629x
Bloomův 2 sigma problém v éře AI
Vysvětlení známého Bloomova zjištění, podle něhož má dokonalá individualizace výuky obrovský vliv na výsledky a diskuze vlivu, který v této oblasti může mít aplikace umělé inteligence.
Předškolní vzdělávání
6. 9. 2022
0x
3792x
Metodika pro podporu individualizace vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Představujeme vám metodický materiál, který může být inspirací v procesu pedagogického diagnostikování. Metodika se věnuje možnostem, podmínkám, kritériím, ukazatelům i výsledkům sledování a…
Předškolní vzdělávání
27. 4. 2022
0x
4823x
Využití pedagogické diagnostiky při podpoře ukrajinských dětí v MŠ
Příspěvek v sobě propojuje dvě významná témata předškolního vzdělávání. S využitím praktické ukázky je přiblížena činnost, která cílí na rozvoj slovní zásoby a komunikačních dovedností dětí. Zároveň…
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 2. 2022
0x
2168x
Hagen Manifest nového učení
Informace o dokumentu vytvořeném na německé Feruniversität in Hagen včetně jeho obsahu, který shrnuje světový vývoj vzdělávacích postupů v souvislosti s rozvojem technologií a dává doporučení pro…
Základní vzdělávání
11. 2. 2021
1x
5904x
Vývoj koncepce výuky předmětu projektové vyučování – Brány do poznávání světa
Článek předkládá náhled do vývoje nové koncepce výuky předmětu projektového vyučování. Tento vývoj byl určován pečlivým vyhodnocováním funkčních a nefunkčních prvků ve struktuře výuky, současně též…
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 2. 2021
0x
4029x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání
4. 2. 2021
2x
14709x
OrgPad jako nástroj k individualizaci ve výuce a v přístupu k dětem
Naše očekávání na výsledky žákovské práce mohou být ve výsledku tím, co omezuje jedinečnost každého dítěte. Tato má zkušenost, kterou jsem získala v začátcích práce s OrgPadem ve výuce, mne vedla k…
Základní vzdělávání
1. 2. 2021
3x
10378x
OrgPad ve výuce na prvním stupni ZŠ
V současnosti vyhledáváme digitální nástroje, které bychom mohli skutečně smysluplně využít ve výuce. Očekáváme od nich jednoduchost a praktičnost, ale také přínos něčeho nového, co děti baví a…
Předškolní vzdělávání
6. 5. 2020
0x
8110x
Rozvoj inkluzivního vzdělávání v MŠ
Cílem projektu Komplexní program rozvoje inkluzivního vzdělávání v MŠ byl rozvoj inkluzivního a individualizovaného vzdělávání dětí předškolního věku a řešení problematiky sociálního začleňování dětí…
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 4. 2020
0x
5814x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 1. 2020
2x
6300x
Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?
Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy,…
Zobrazeno
12
z
38
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky