Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „e-portfolio“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (32)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 32 položek
Gymnaziální vzdělávání
19. 5. 2022 0x 1697x
DigCompEdu 1.3: Reflektivní praxe
Celá první oblast DigCompEdu se snaží nahlížet na učitele jako na osobu, která musí reflektovat a rozvíjet svou praxi. Vzdělavatel zde není hotovou úplnou bytostí, někým, kdo si může říci, že je sám…
Základní vzdělávání
9. 11. 2021 0x 1630x
Využívání ICT v kariérovém poradenství prostřednictvím e-portfolia
Pojďme se zamyslet, my kariéroví poradci, učitelé, specialisté, koučové, lektoři, jak jsme na tom s digitální gramotností. Jak dokážeme nejlépe vybrat a přenášet dovednosti a znalosti, které…
Gymnaziální vzdělávání
16. 1. 2019 0x 8849x
E-portfolio pro učitele II.
Článek se věnuje praktičtějším aspektům tvorby učitelského portfolia – od jednotlivých možných sekcí webu až po nástroje, které je možné pro jeho tvorbu využít.
Odborné vzdělávání
15. 1. 2019 0x 13401x
E-portfolio pro učitele I.
Článek se věnuje možnostem učitelského e-portfolia. Ukazuje na některé jeho rysy, které je možné zvažovat při jeho tvorbě a o kterých je vhodné přemýšlet, ať již z pozice tvůrce portfoliového webu…
Gymnaziální vzdělávání
30. 3. 2016 2x 19748x
Konektivistické co-curriculum jako model autonomního učení
Článek představuje základní aspekty modelu vzdělávání, které vychází ze snahy o participativní a autonomní učení – co-curriculum. Klade jej do souvislostí s konektivistickým pojetím vzdělávání.
Gymnaziální vzdělávání
15. 3. 2016 0x 10708x
Práce s digitálním portfoliem jako součást efektivního procesu učení
Digitální portfolio představuje jeden z důležitých stavebních prvků, které mohou posílit reflektivní učení žáků a snížit distanci mezi školou a reálným prostředím, což může sehrát důležitou roli jak…
Odborné vzdělávání
9. 9. 2014 0x 6794x
Profesně orientovaná němčina ve středním odborném vzdělávání
V čem se odlišuje cizojazyčná výuka ve středním odborném vzdělávání oproti všeobecnému střednímu vzdělávání? Jaké jsou vhodné učební materiály? Jaký je vztah odborného jazyka a základních obecných…
Základní vzdělávání
27. 11. 2013 0x 8937x
Sebehodnocení a referenční úrovně ve výuce cizích jazyků
Článek se věnuje výstupům ESF projektu Evropské jazykové portfolio v praxi CZ.1.07/1.1.00/08.0014 a výstupům projektu Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce…
Základní vzdělávání
14. 2. 2013 0x 10287x
Telefonní rozhovor a hodnocení ústní interakce v Evropském jazykovém portfoliu
Žáci sami napíší návrh telefonního rozhovoru, sehrají jej ve dvojicích jako scénku. Rozhovor je veden s kamarádem cizincem. Žáci pracují se slepou mapou Evropy, ve které dle kontextu vybarvují…
Základní vzdělávání
13. 2. 2013 0x 12407x
Práce s písničkou a sebehodnocení
Příklad dobré praxe navrhuje aktivitu pro žáky prvního stupně ZŠ, která jim pomáhá si lépe uvědomit, jaké mají znalosti a co všechno zvládají v anglickém jazyce. Na základě písničky o zvířátkách s…
Základní vzdělávání
20. 12. 2012 0x 5181x
Evropské jazykové portfolio v roce 2012
Od roku 2012 je plně k dispozici webová aplikace Evropského jazykového portfolia. V rámci projektu Evropské jazykové portfolio v praxi (CZ.1.07/1.1. 00/08.0014) byla vyvinuta nejenom tato aplikace a…
Základní vzdělávání
21. 11. 2012 1x 9354x
Pohlednice a hodnocení písemného projevu v Evropském jazykovém portfoliu
Žáci si na určených internetových stránkách samostatně vytvářejí pohlednici z prázdnin, kterou zašlou vyučující, a svůj výsledek práce si ohodnotí v aplikaci Evropského jazykového portfolia.
Zobrazeno 12 z 32 položek