Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání
8. 11. 2018 0x 5897x
Barnga – možnosti integrace a asimilace do společnosti/skupiny
Jde o simulační hru, ve které dostanou jednotlivé skupinky účastníků různá pravidla (ač o tom neví). Když se mezi skupinami podle určitého klíče přesouvají, zažívají změny, konflikty i nepochopení a…
Základní vzdělávání
1. 2. 2018 0x 9472x
Jiný? Divný? Originální? Normální?
To, co je „normální“, a to, co je „jiné“, vnímáme z určitých důvodů každý jinak. Žáci se postupně zamýšlí nad připravenými výroky a přesouvají se v místnosti na základě toho, jak vnímají…
Základní vzdělávání
25. 7. 2016 0x 8049x
Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – LIDOVÁ SYMBOLIKA
Připomeneme si symboly Velikonoc a Vánoc a lidové tradice a zvyky s nimi spojené. Diskutujeme o symbolech, významu zvyků a dodržování tradic u nás doma. Tvoříme věty obsahující lidové symboly,…
Základní vzdělávání
13. 4. 2010 0x 19449x
Těšíme se na Ježíška
Štědrovečerní večeře spojená se setkáváním rodin, rozdáváním dárků, pečením cukroví i půlnoční mše s podmanivou hudbou koled patří k ježíškovské tradici českých Vánoc. U nás vždycky nosil dětem dárky…
Základní vzdělávání
4. 9. 2009 0x 19633x
Křestní jména
Žáci se zabývají různými variantami svého křestního jména a poznávají, jak k různým variantám přišli. Zjistí původní význam svého jména, od rodičů zjišťují motivaci výběru jména a zvyky a obyčeje při…
Základní vzdělávání
6. 10. 2008 0x 14925x
Barevný život v multikulturním světě
Příspěvek nabízí učitelům ukázky aktivit, při kterých se žáci mohou lépe poznat. Jedná se o hry a aktivity nejen za účelem poznávání se, ale především za účelem odstranění negativních postojů ke…
Základní vzdělávání
19. 5. 2008 0x 13940x
Evropa u nás doma
Projekt poznávání rozmanitosti Evropy ve vztahu k osobní zkušenosti žáků. Žáky vytvořená mapa Evropy a různé materiály z evropských zemí jako základ pro společnou práci ve výuce.
Předškolní vzdělávání
11. 12. 2007 0x 7004x
Spolupráce bez hranic
<b>Charakteristika integrovaného bloku:</b> Projekt si klade za cíl, aby se děti přirozenou cestou setkávaly s německým a českým jazykem, odbourávaly se předsudky, aby děti poznaly prostředí v…
Zobrazeno 8 z 8 položek