Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Základní vzdělávání
>
Doplňující vzdělávací obory
>
1. stupeň
>
Dramatická výchova
>
2. období
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
2. stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Dramatická výchova
Etická výchova
Filmová/audiovizuální výchova
Taneční a pohybová výchova
Období
Všechny
1. období
2. období
Očekávaný výstup
Všechny
Propojuje somatické dovednosti a kombinuje je za účelem vyjádření vnitřních stavů a emocí vlastních i určité postavy
Pracuje s pravidly hry a jejich variacemi; dokáže vstoupit do role a v herní situaci přirozeně a přesvědčivě jednat
Rozpoznává témata a konflikty v situacích a příbězích; nahlíží na ně z pozic různých postav; zabývá se důsledky jednání postav
Pracuje ve skupině na vytvoření menšího inscenačního tvaru a využívá přitom různých výrazových prostředků
Prezentuje inscenační tvar před spolužáky a na základě sebereflexe a reflexe spolužáků a učitele na něm dále pracuje, sleduje a hodnotí prezentace svých spolužáků
Reflektuje svůj zážitek z dramatického díla; rozlišuje na základě vlastních zkušeností základní divadelní druhy
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(9)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
15. 12. 2011
0x
13376x
Klára
Lekce pojednává o inkluzi zdravotně postižené dívky do běžné školy, o omezeních, která jsou s tím spojená, a o solidaritě dětského kolektivu.
Základní vzdělávání
5. 12. 2011
0x
13228x
Neobyčejná dobrodružství Marca Pola
Téma Marca Pola jsme vybraly jednak proto, že jde o samotné vlastivědné a zeměpisné učivo, jednak pro dobrodružství, které zažíval a které mohou zprostředkovaně zažít žáci v této lekci.
Základní vzdělávání
18. 11. 2010
0x
11548x
Mé tělo na scéně - co vše řekne? - Nábytek
Lekce dramatické výchovy zaměřená na téma vyjádření tvaru tělem, tělo na scéně, jeho tvar a význam. Během lekce se pokusí žáci svým tělem ztvárnit různý nábytek - nejprve jednotlivě, pak ve…
Základní vzdělávání
21. 5. 2010
0x
22067x
Projekt ČAS
Projekt nejen pro hodiny dramatické výchovy inspirovaný literárním dílem od Martiny Braunové Ztraceni v čase, který je dělen na jednotlivé vyučovací úseky pod názvy – čas, hodiny, pět minut po…
Základní vzdělávání
28. 4. 2010
4x
29044x
Projekt pro rozvoj čtenářství
Projekt s názvem Vzhůru do mraveniště hravou formou rozvíjí u žáků čtenářství, zájem o čtení a knihu vůbec. Pomůže žákům pochopit, že v knize je možné nalézt mnoho zajímavých věcí, že má kniha…
Základní vzdělávání
3. 12. 2009
0x
18264x
Přírodní učebna - Weather
Žáci na základě pozorování popíší momentální stav počasí a porovnají je s informacemi na meteostanici. Zapisují stav počasí do kalendáře přírody pomocí symbolů (mohou ho zapisovat v českém i…
Základní vzdělávání
31. 3. 2009
0x
15937x
Strach – literární dílo jako předloha pro dramatickou tvorbu na I. stupni
Strach – strukturované drama inspirované literárním dílem Zápisník Norberta Borovičky od Marie Kšajtové určené pro žáky 3. až 5. ročníku a učitele, kteří mají zkušenosti se strukturovaným dramatem a…
Základní vzdělávání
2. 3. 2009
0x
14666x
Jdeme s dětmi do divadla
Několik námětů na to, jak je možné žákům otevřít svět divadla, co může návštěva divadelního představení dětem nabídnout a jak hledat kvalitní divadelní produkce pro svou třídu.
Základní vzdělávání
22. 1. 2008
2x
42319x
Lidské vlastnosti
Cílem této aktivity je prostřednictvím soch poznávat dobré a špatné lidské vlastnosti. Žáci ztvárňují sochy a učí se vlastnosti poznávat, přemýšlí o svých dobrých a špatných vlastnostech.
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky