NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(9800)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9800
položek
Zpět
1
...
776
777
778
779
780
781
...
817
Další
Gymnaziální vzdělávání
7. 3. 2006
0x
8403x
Osobnostní a sociální výchova - průřezové téma RVP GV
Odkaz na informace o OSV.
Předškolní vzdělávání
7. 3. 2006
0x
77738x
Život u Eskymáků
Pomocí poznávání nového prostředí podněcujeme představivost, rozvíjíme fantazii a řeč dětí, ty mají možnost vyjádřit a pociťovat radost z vlastní tvůrčí činnosti. Hlavním cílem programu je…
Základní vzdělávání
6. 3. 2006
0x
25098x
První Newtonův zákon
Ukázka vyučovací hodiny, ve které se žáci seznamují s 1. Newtonovým zákonem (zákon setrvačnosti).
Základní vzdělávání
6. 3. 2006
0x
25275x
Elektromagnetismus
Scénář 4 - 6 vyučovacích hodin na téma elektromagnetismus
Základní vzdělávání
6. 3. 2006
0x
34996x
Měření délky
Scénáře dvou vyučovacích hodin psané formou rozhovoru učitele se žáky.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 3. 2006
0x
2495x
Pokročilí uživatelé ovlivňují výuku
Výzkum americké firmy Certiport zjišťuje, že technicky nadaní studenti mají příznivý vliv na výuku ve třídě.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 3. 2006
0x
3309x
Jak chápeme smysl elektronického sdělení?
Informace o výzkumu Justina Krugera z New York University a Nicholase Epleye z University of Chicago publikovaném v americkém časopise Journal of Personality and Social Psychology.
Předškolní vzdělávání
1. 3. 2006
0x
35375x
Didaktické hry v hudebních činnostech
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Program napomáhá dítěti rozvíjet myšlení, hudební schopnosti, podporuje dítě v osobitém projevu, hře s hudebním materiálem, v touze spoluvytvářet…
Předškolní vzdělávání
27. 2. 2006
0x
15921x
Systém předškolního vzdělávání ve Švédsku
Předškolní vzdělávání ve Švédku se neomezuje pouze na mateřské školy.
Předškolní vzdělávání
27. 2. 2006
0x
9798x
Postřehy z mateřských škol ve Švédsku
Tento článek popisuje fungování MŠ ve Švédsku očima autorky.
Základní vzdělávání
16. 2. 2006
0x
12423x
ROZUMĚT MÉDIÍM - Jak učit o médiích?
Informace o projektu na podporu mediální výchovy.
Základní vzdělávání
15. 2. 2006
0x
24086x
Malá škola v přírodě
Projekt málotřídní ZŠ Droždín - Olomouc, který probíhal během třídenní školy v přírodě, je zaměřený na rozvíjení celoroční motivace Olomouc - srdce Hané, na zapojení prvňáčků do života školy a na…
Zobrazeno
12
z
9800
položek
Zpět
1
...
776
777
778
779
780
781
...
817
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025