Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Všechny články autora „Pavlína Hublová“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(332)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
332
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
28
Další
Základní vzdělávání
15. 5. 2018
0x
9150x
Malý chovatel
Jednodenní projekt proběhl ve 2. ročníku ZŠ. Základními rozvíjenými dovednostmi je čtení s porozuměním a kritické vyhledávání informací s využitím internetu.
Základní vzdělávání
2. 5. 2018
0x
9681x
Zvířata kolem nás aneb Vyhledej, naměř, prezentuj
Procvičovaným učivem projektu jsou podnebná pásma světa a živočichové, kteří se zde vyskytují. Další znalosti, které žáci v projektu rozvíjejí, vycházejí z učiva matematiky, vlastivědy a českého…
Základní vzdělávání
25. 7. 2017
4x
7829x
Máte tak kvalitní školu, jak kvalitní máte učitele
Jak vypadá „produkt“ kvalitního učitele? Je to žák slušně vychovaný? Je to chytrý žák? Je to žák s dobrými známkami? Nebo je to dítě, které s radostí rozvíjí své zájmy a schopnosti?
Základní umělecké vzdělávání
16. 5. 2017
0x
10334x
Ochrana osobních údajů (nejen) pro ředitele ZUŠ – problémy z praxe a doporučená organizační opatření
Ukázka z publikace Ředitel moderní ZUŠ, která se věnuje zákonnému požadavku ochrany osobních údajů z pozice ředitele.
Základní umělecké vzdělávání
11. 5. 2017
0x
5998x
Leadership v základním uměleckém vzdělávání
Uplatňování leadershipu ve školství je v současnosti aktuálním tématem, které se objevuje především při hodnocení kvality školy z pohledu jejího řízení. Přinášíme ukázku z publikace Ředitel moderní…
Základní vzdělávání
23. 6. 2016
4x
12708x
Školní sociální síť
Článek pojednává o využití informačních technologií ve výuce dějepisu.
Základní vzdělávání
22. 6. 2016
0x
5241x
HZS Středočeského kraje, videoprojekt OČMU: Prázdninové rady aneb jak bezpečně prožít léto
Hasiči, policisté a záchranáři ze Středočeského kraje připravili pro žáky a studenty soubor bezpečnostních doporučení ke klidnému prožití léta.
Základní vzdělávání
8. 6. 2016
0x
2802x
Metodický pokyn ke svazkovým školám
Průvodce a metodický návod navazuje na materiály, které byly připraveny a vydány MŠMT v letech 2009 a 2012, a to jako doplněk argumentačního průvodce „Školy zřizované svazky obcí – nové možnosti a…
Gymnaziální vzdělávání
23. 5. 2016
0x
5689x
Doporučení MŠMT k uvádění QR kódů v dokladech o vzdělání
Vyhláška č. 3/2015 Sb., o některých dokladech o vzdělání, umožňuje nově v dokladech o dosažení stupně vzdělání uvádět tzv. Q.R. kód. Struktura údajů obsažených v QR kódu je dále uvedena v Doporučení…
Základní vzdělávání
21. 4. 2016
0x
3501x
Je lepší učit se v tichu, nebo při poslechu hudby?
V evropském projektu SEEL (Sound in European E-learning – zvuk v evropském e-learningu) pracuje tým odborníků z pedagogického oddělení Fakulty ekonomiky a obchodu univerzity v německém Paderbornu pod…
Základní vzdělávání
29. 3. 2016
0x
7981x
Motivační tříminutovky
Co přesně je motivační tříminutovka? Je to rychlá aktivita řízená učitelem, které se žáci chtějí účastnit, protože ji vnímají jako hru a oceňují hravost a zábavu, která je její nedílnou součástí. Ať…
Základní vzdělávání
9. 2. 2016
0x
9623x
Průvodce ředitele společným vzděláváním
Novela školského zákona, především §16, přichází s novým pojetím podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Upouští od kategorizace žáků podle jejich diagnózy, která se tak stává pouze…
Zobrazeno
12
z
332
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
28
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky