Motivace |
Aktivita je vhodná pro žáky 8. ročníku Rozsah: 2 – 3 vyučovací hodiny
Wir sind im Naturlehrraum, schaut euch ringsherum und sagt mir, welche Gegenstände ihr in dieser Weile benennen könnt. Und jetzt verrate ich euch etwas. Am Ende der Stunde stelle ich euch gleiche Frage und ich bin neugirig, wer von euch die meisten Wörter können wird. |
Pracovní postup |
U: Nimm die Feile. Blau, rot oder grün? Ž: Rot. U: Richtig.
U: Nimm bitte die Hacke. Ž: Hier. U: Richtig, du bist dran.
U: Ich habe den/die/das SIMSALABIM. Ratet mal! Ž 1: Hast du den/die/das ….? U: Nein. Ž 2: Hast du den/die/das…? U: Ja, richtig. Du bist dran.
Každý žák má kartičku (obrázek nebo slovo). Všichni žáci chodí po třídě, potichu říkají slovíčko na kartičce a hledají žáky se stejnou kartičkou.
|
Evaluace |
Vyhodnotíme práci jednotlivců i skupin. Zopakujeme společně novou slovní zásobu. Nejlepší skupinu a jednotlivce můžeme odměnit pochvalou, plusem, známkou. Hodnotíme také, jak spoupracovali žáci v jednotlivých skupinách. |
Žáci se v prostředí přírodní učebny učí praktické názvy zahradního nářadí, rozvíjejí komunikační dovednosti.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.