Projekt byl ověřen během jedné vyučovací hodiny, žáci sami aplikaci vyhledali, stáhli a nainstalovali. Celý proces se stihl poměrně krátce. Následně jim byl vysvětlen pojem kompozice. V programu žáci pracovali intuitivně, vyzkoušeli si nahrát i pěvecký doprovod. Problém byl během závěrečného ukládání, protože program umožňuje uložit skladbu pouze v dané aplikaci nebo ji sdílet. Žáci své práce nasdíleli na Google Disk do příslušných složek.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.
Materiály s klíčovým slovem NPO 3.1 DIGI vytvořil tým metodiků v projektu Podpora škol v kontextu digitalizace (Národní plán obnovy 3.1 DIGI) pro podporu pedagogů při ICT revizích.
Další informace, metodické materiály i inspiraci do výuky jednotlivých předmětů i napříč předměty najdete na webu https://digitalizace.rvp.cz/
Národní pedagogický institut České republiky © 2025