V tomto projektu vytvoříme a natrénujeme model strojového učení na rozpoznávání obrázků, které budeme sami tvořit. Bude se ale v podstatě jednat o text, případně číslice. Smyslem projektu je rozpoznávat psaný text a správně jej identifikovat, v tomto případě na příkladu třídění pošty.
Poznatky z výuky, co je potřebné pro přípravu a realizaci projektu a co v učebnici nenajdete:
V tomto projektu vytvoříme a natrénujeme model strojového učení na rozpoznávání vlastního vytvořeného textu s danými emočními rozdíly.
Poznatky z výuky, co je potřebné pro přípravu a realizaci projektu a co v učebnici nenajdete:
V tomto projektu vytvoříme a natrénujeme model strojového učení na rozpoznávání textu, jazykového stylu z novinových titulků. Model strojového učení by měl rozpoznat text, titulek článku z bulvárního tisku nebo z důvěryhodného zdroje.
Poznatky z výuky, co je potřebné pro přípravu a realizaci projektu a co v učebnici nenajdete:
Článek je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR .
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Poznámky k projektům Učebnice strojového učení pro děti.
Ostatní články seriálu:
Materiály s klíčovým slovem NPO 3.1 DIGI vytvořil tým metodiků v projektu Podpora škol v kontextu digitalizace (Národní plán obnovy 3.1 DIGI) pro podporu pedagogů při ICT revizích.
Další informace, metodické materiály i inspiraci do výuky jednotlivých předmětů i napříč předměty najdete na webu https://digitalizace.rvp.cz/

Národní pedagogický institut České republiky © 2025