NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(9755)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9755
položek
Zpět
1
...
762
763
764
765
766
767
...
813
Další
Gymnaziální vzdělávání
14. 6. 2006
0x
7381x
Týmové spolupráce při tvorbě ŠVP
Informace, které mohou pomoci při vytváření funkčního týmu pro tvorbu ŠVP.
Předškolní vzdělávání
14. 6. 2006
0x
17038x
Pojetí sociální a citové výchovy v RVP PV
Postavení citové a sociální výchovy v dnešním pojetí předškolního vzdělávání spolu s výčtem některých dovedností a schopností dítěte, které by měly být učitelkou podporovány a rozvíjeny.
Předškolní vzdělávání
13. 6. 2006
0x
23303x
Svět knížek
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Tematický blok "Svět knížek" podle alternativního programu Začít spolu je zaměřen na zvýšení zájmu dětí o tištěné i mluvené slovo. Rozvíjí slovní…
Gymnaziální vzdělávání
13. 6. 2006
0x
7430x
Jak pracovat s cíli gymnaziálního vzdělávání v ŠVP
Článek osvětluje, jaká je vazba mezi cíli a pojetím vzdělávání na gymnáziu a jak je možné s cíli pracovat v ŠVP.
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 6. 2006
0x
2747x
Robot chodí místo dětí do školy
Technologie pomáhají dětem hospitalizovaným v nemocnici neztratit kontakt se školou.
Předškolní vzdělávání
12. 6. 2006
0x
33615x
Praktický průvodce třídním vzdělávacím programem
V nakladatelství TAURIS vyšel dokument Praktický průvodce třídním vzdělávacím programem mateřské školy, který prezentuje jednu z možných variant, jak vypracovat a realizovat třídní vzdělávací program.
Gymnaziální vzdělávání
12. 6. 2006
0x
22631x
K čemu jsou v ŠVP klíčové kompetence a výchovné a vzdělávací strategie
Článek nabízí možný pohled na klíčové kompetence v ŠVP a zkušenosti pilotních škol, které mají s jejich rozpracováním.
Gymnaziální vzdělávání
12. 6. 2006
0x
6098x
Bohouš a Dáša proti chudobě
Informace o příručce, která pedagogům přiblíží, jak přitažlivou formou s využitím komiksového příběhu učit o tématu, jakým je chudoba. Součástí textu je i ukázka.
Gymnaziální vzdělávání
9. 6. 2006
0x
14307x
Pojetí vzdělávacího oboru Občanský a společenskovědní základ v RVP GV
Cíle a priority vzdělávacího boru, jeho zařazení v RVP GV a také možnosti propojení s dalšími vzdělávacími obory a průřezovými tématy při jeho koncipování.
Gymnaziální vzdělávání
9. 6. 2006
0x
10060x
Člověk a svět práce - pojetí vzdělávací oblasti
Důležitost (podstata) vzdělávací oblasti Člověk a svět práce v RVP GV, možnosti jejího pojetí.
Předškolní vzdělávání
8. 6. 2006
0x
14359x
Jak si vyhodnotit zpracování vzdělávacího obsahu v ŠVP
Nejvíce starostí při tvorbě ŠVP přináší pedagogům část věnovaná vzdělávacímu obsahu. Nelze přesně říci, jak by měla tato část ŠVP konkrétně vypadat, ale článek přináší informaci o tom, jak by tato…
Gymnaziální vzdělávání
8. 6. 2006
0x
13784x
Umělecká tvorba a komunikace ve vzdělávací oblasti Umění a kultura
Článek se věnuje vzdělávací oblasti Umění a kultura a jejím vzdělávacím oborům v rámci RVP GV, zejména specifikám integrujícího tématu Umělecká tvorba a komunikace a možnostem jeho uchopení ve…
Zobrazeno
12
z
9755
položek
Zpět
1
...
762
763
764
765
766
767
...
813
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025