Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(9269)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9269
položek
Zpět
1
...
751
752
753
754
755
756
...
773
Další
Základní vzdělávání
11. 5. 2005
0x
32740x
Ze starých pověstí českých
Staré pověsti české jsou velmi dobrou příležitostí nejen k seznámení s tím, jak asi žili naši dávní předci.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 5. 2005
0x
2394x
Přednášky s technologií okamžité zpětné vazby
Informace o možnosti využití zařízení umožňujícího okamžitou osobní zpětnou vazbu studentů přímo při výuce.
Základní vzdělávání
10. 5. 2005
0x
18290x
Gramatika ve výuce německého jazyka na 2. stupni ZŠ
Žáci by měli odhalit, že gramatika opravdu pomáhá mluvit i psát, že ulehčuje život, protože napomáhá porozumění. Žáci by si měli být vědomi toho, že zvládnutím každého gramatického jevu se rozšiřuje…
Základní vzdělávání
9. 5. 2005
0x
13877x
Bohatství památek naší vlasti
Autorka popisuje projekt, při němž žáci zpracovávají informace o vybraných kulturněhistorických památkách ČR, hlouběji se s některými památkami seznamují, učí se chápat smysl jejich ochrany a…
Základní vzdělávání
9. 5. 2005
0x
13428x
Náš domov je spojen s celým světem
Na základě několika námětů se žáci učí uvědomovat si globální vztahy. Česká republika netvoří izolovaný celek, je součástí mnoha mezinárodních a celosvětových organizací, podílí se na mnoha…
Základní vzdělávání
9. 5. 2005
0x
9568x
RVP ZV jako příležitost k rozvíjení dialogu
Škola je instituce, která má žáky připravovat pro život; například tím, že se u žáků zaměří na rozvoj komunikačních dovedností. Žáci by se měli naučit rozpoznávat různé komunikační situace, různé…
Základní vzdělávání
9. 5. 2005
0x
7848x
Domluvit se v každodenních situacích
Cílem výuky cizího jazyka je schopnost žáků komunikovat . V rámci této výuky je třeba klást důraz na její reálnost v běžných situacích, kdy je potřeba překlenout i komunikačních mezery.
Základní vzdělávání
9. 5. 2005
1x
9971x
Využití podobnosti
Výhodou při komunikaci v cizím jazyce je znalost jiného příbuzného jazyka. Svou roli hraje i znalost mezinárodně známých výrazů.
Základní vzdělávání
9. 5. 2005
0x
30161x
Písemný a ústní projev
Většina lidí se písemnou podobu jazyka učí až ve škole, zatímco ústní formu si osvojuje již v časném věku. Při porovnání těchto forem jsou patrné rozdíly, které je třeba ve škole při práci s jazykem…
Základní vzdělávání
5. 5. 2005
0x
12190x
Zdoláváme vrcholy
Orientaci v okolí bydliště a školy lze u žáků rozvíjet především skutečným pohybem v daném prostředí. Uskutečněný výstup na nejbližší vrchol jistě přispěje k pochopení nejen měřítka mapy.
Předškolní vzdělávání
3. 5. 2005
0x
15762x
Lež má krátké nohy
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Motivačním impulsem pro tento tematický celek je přísloví. Základní obsah je vybrán z publikace "Říkejme si přísloví" a je doplněn vhodnými…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 4. 2005
0x
2355x
Den bez technologií
Informace o vyhlášení Dne bez technologií, jehož cílem je zamyšlení nad tím, jakou roli v současném světě technologie hrají.
Zobrazeno
12
z
9269
položek
Zpět
1
...
751
752
753
754
755
756
...
773
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky